Προϊόντα & Υπηρεσίες

Η Chiesi μεταμορφώνει την εταιρική της κουλτούρα δημιουργώντας μία νέα οπτική ταυτότητα

Η Chiesi, ο πολυεθνικός φαρμακευτικός Όμιλος προϊόντων υγείας με επίκεντρο την έρευνα (ο  Όμιλος Chiesi), αποκάλυψε την νέα του οπτική ταυτότητα που είναι εμπνευσμένη βαθύτατα από τους ασθενείς του, το πως βλέπουν την εταιρεία και πως ζουν με τα προϊόντα του ομίλου.

Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το πρώτο βήμα σε μία εξελικτική πορεία δημιουργίας μίας εταιρικής κουλτούρας ,με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς, σε απόλυτη ευθυγράμμιση  με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chies iως πιστοποιημένη BCorp επιχείρηση.

Ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο Όμιλος Chiesi επιδίωξε μία πρωτοποριακή προσέγγιση, καθιερώνοντας έναν διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους, ώστε να ακουστούν οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή διαχείριση της ασθένειάς τους.

Η προσέγγιση μέσω της ενσυναίσθησης χτίζει τα υψηλά ηθικά πρότυπα που ο Όμιλος Chiesi ακολουθεί ως ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση BCorp.

Τα συμπεράσματα προσέδωσαν στον Όμιλο Chiesi μία μοναδική γνώση για το πως αντιλαμβάνονται οι ασθενείς την κατάστασή τους, δημιουργώντας μία συναισθηματική βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, μέσα από μία σειρά διεργασιών από εργαζομένους όλων των βαθμίδων, διαφορετικού υπόβαθρου και από διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες.

Η νέα εταιρική μας οπτική ταυτότητα – και ο τρόπος που επιλέξαμε να φτάσουμε σε αυτήν – αποτελούν την πρώτη δημόσια εκδήλωση της κουλτούρας μας, «πρώτα ο ασθενής» ,ως οικογενειακή και πιστοποιημένη BCorp επιχείρηση”, δήλωσε ο Alberto Chiesi, Πρόεδρος του Ομίλου Chiesi.

“Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η ενσυναίσθηση βρίσκεται στον πυρήνα όσων κάνουμε. Ο καθένας μας στην Chiesi πρέπει να καταλάβει ειλικρινά τις ανάγκες των ασθενών και τι βιώνουν, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν καθημερινά χρόνιες και σπάνιες ασθένειες. Ό,τι μάθαμε στην πορεία είναι ανεκτίμητο.

Θα συνεχίσουμε να ενθαρρύνουμε τον ενεργό διάλογο μεταξύ των ασθενών μας, των εργαζομένων και των παρόχων υγείας προσβλέποντας στην από κοινού βελτίωση της ανθρώπινης ζωής με κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο.”

“Είναι μία ξεχωριστή στιγμή για την Chiesi, όπου δημιουργείται ένας μοναδικός τρόπος προσέγγισης για τη φαρμακευτική βιομηχανία,” πρόσθεσε ο Martin Lindstrom, brand & culture trans formation expert και ιδρυτής της Lindstrom Company, ο οποίος στήριξε τον Όμιλο Chiesi στη δημιουργική αυτή διαδικασία.

Η νέα ταυτότητα σηματοδοτεί μία ειλικρινή δέσμευση προς τους ασθενείς, μιλώντας στη γλώσσα τους. Αναδεικνύει την εστίαση της Chiesi στην ενσυναίσθηση και την αυθεντικότητα, στοιχεία απαραίτητα για τη βιομηχανία.”

Η  απλοποιημένη ορολογία αυξάνει την προσβασιμότητα και βελτιώνει την κατανόηση των θεραπευτικών λύσεων που προσφέρει ο Όμιλος Chiesi:

  • Air δηλώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βελτιώνουν την αναπνοή, από τα πρόωρα νεογνά έως τους ενήλικες.
  • Rare επικεντρώνεται στη θεραπεία των ασθενών με σπάνιες και πολύ σπάνιες παθήσεις.
  • Care συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν την ειδική φροντίδα που παρέχεται από επιστήμονες υγείας σε ασθενείς, αλλά και από τους καταναλωτές απευθείας στον εαυτό τους

Σχετικά με τον Όμιλο Chiesi

Με έδρα την Πάρμα της Ιταλίας, η Chiesi Farmaceutici είναι ένας διεθνής όμιλος προϊόντων υγείας με επίκεντρο την έρευνα, με περισσότερα από 85 χρόνια εμπειρίας και παγκόσμιας παρουσίας σε 30 χώρες.

Η Chiesi ερευνά, αναπτύσσει και εμπορεύεται καινοτόμα σκευάσματα στην θεραπεία αναπνευστικών παθήσεων, την εξειδικευμένη ιατρική και τις σπάνιες παθήσεις.

Το  R&D του Ομίλου εδρεύει στην Πάρμα (Ιταλία) και συμπράττει με ομάδες έρευνας και ανάπτυξης σε άλλα 6 ερευνητικά κέντρα στη Γαλλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, την Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία για την διεξαγωγή προ-κλινικών και κλινικών προγραμμάτων αλλά και εγκριτικών διαδικασιών.

Η Chiesi απασχολεί παγκοσμίως περισσότερους από 6.000 ανθρώπους.

Το 2019, η Chiesi έγινε ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση BCorpμε αποτέλεσμα την δέσμευσή του στα υψηλότερα πιστοποιημένα πρότυπα επιχειρηματικής δράσης, για τη βελτίωση της ανθρώπινης ζωής με υπευθυνότητα προς το περιβάλλον και την κοινωνία.

Ως Benefit Corporationκαι πιστοποιημένη BCorp εταιρεία, η Chiesi είναι νομικά δεσμευμένη να συνυπολογίζει στις αποφάσεις της τον αντίκτυπο αυτών στους εργαζόμενους, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.chiesi.com

 

Contactsforthepress:

Chiesi Group

Alessio Pappagallo

Global Communication Manager

Tel: +39 339 5897483

Email: a.pappagallo@chiesi.com

Teneo

Jan Hromadko

Tel: +32 474 982 690

Email: jan.hromadko@teneo.com

Προϊόντα & Υπηρεσίες

03.11.2023

Επικίνδυνο ποτήρι από μελαμίνη ανακαλεί ο ΕΦΕΤ – «Μην το χρησιμοποιήσετε»

Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), ανακοίνωσε ότι ανακαλεί άμεσα ποτήρι από μελαμίνη και καλεί τους καταναλωτές που το έχουν προμηθευτεί να μην το χρησιμοποιήσουν. Ειδικότερα, πρόκειται για ποτήρι νερού από μελαμίνη, κόκκινου χρώματος Νο59, το οποίο παράγεται από την επιχείρηση ΕΒΙΒΑΚ, στα Οινόφυτα. Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΦΕΤ «Η Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας του […]

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

01.05.2024

Γαλλική έκθεση: Smartphone στα παιδιά μετά τα 13 και πρόσβαση στα social media μετά τα 18

Νέα γαλλική έκθεση έρχεται να ξεκαθαρίσει σε ποια ηλικία θα πρέπει να επιτρέπεται στα παιδιά να χρησιμοποιούν smartphone αλλά και να έχουν πρόσβαση στα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα παιδιά, λοιπόν, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται να χρησιμοποιούν smartphones έως ότου γίνουν 13 ετών και θα πρέπει να απαγορεύεται η πρόσβαση στα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, […]

01.05.2024

Αυτά είναι τα τρόφιμα που έχουν τα περισσότερα μικροπλαστικά

Μία νέα έρευνα αποκάλυψε ποιες τροφές περιέχουν τα περισσότερα μικροπλαστικά.  Πρόκειται για θραύσματα πλαστικών που κυμαίνονται σε μέγεθος μικρότερο των 5 χιλιοστών, φτάνοντας ακόμη και στη κλίμακα του μικρόμετρου (ένα εκατομμυριοστό του μέτρου). Οτιδήποτε μικρότερο από 1 μικρόμετρο θεωρείται νανοπλαστικό και μετριέται σε δισεκατομμυριοστά του μέτρου. Μιλάμε για σωματίδια τόσο μικρά που η επιστήμη αγωνίστηκε […]

01.05.2024

Πώς να μειώσετε τις ραγάδες με φυσικό τρόπο

30.04.2024

Πως να πλένετε σωστά τα φρούτα και τα λαχανικά

30.04.2024

Διάσημη influencer «καίει» το εμβόλιο του Covid-19: «Γιατροί λένε ότι το πρόβλημα στην καρδιά μου είναι από αυτό»

30.04.2024

Στρατιωτική δίαιτα: Τι είναι και πως λειτουργεί;

16.04.2024

Δεν είναι μόνο για το φαγητό: 17 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το λεμόνι εκτός κουζίνας

12.04.2024

H καρδιακή νόσος συνδέεται με την ανάπτυξη καρκίνου;

12.04.2024

Γιατί δαγκώνουμε τα χείλη μας; – Τι μπορούμε να κάνουμε για να το σταματήσουμε

01.03.2024

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε