Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Gold βραβείο για τα παιδικά χωριά SOS στα Content Marketing Awards

Τα Παιδικά Χωριά SOS απέσπασαν το Gold βραβείο“ Best Content Marketing Program| NGO” στα Content Marketing Awards τηςBOUSSIAS, για την digital καμπάνια «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου» που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας το 2020.

Η τελετή απονομής έγινε την Τετάρτη 14 Ιουλίου σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο House124, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

Με όχημα την καμπάνια, τα Παιδικά Χωριά SOS ανέδειξαν με διάθεση αλληλεγγύης και ενότητας τον σπουδαίο ρόλο της μητέρας στο ευρύ κοινό, σε μια ιδιαίτερη περίοδο που χαρακτηριζόταν από συνεχείς προκλήσεις και αντιξοότητες.

Συγκεκριμένα, με την πολύτιμη αρωγή της Σίσσυς Χρηστίδου διοργανώθηκαν δύο συναντήσεις με πρωταγωνίστριες εργαζόμενες μαμάδες που προέρχονταν από διαφορετικούς κλάδους και συζήτησαν για το πώς βιώνουν τον ρόλο της μητέρας στην καθημερινότητά τους, αλλά και για τις δυσκολίες που προέκυψαν με την πανδημία.

Το κοινό είχε την ευκαιρία να τις παρακολουθήσει μέσα από το YouTube  κανάλι της Σίσσυς Χρηστίδου και από ένα Instagramlive από τον προσωπικό της λογαριασμό αντίστοιχα.

Η ενέργεια είχε παράλληλα διαδραστικό χαρακτήρα, αφού το κοινό είχε τη δυνατότητα να ενισχύσει το έργο του Οργανισμού, στέλνοντας ο καθένας με sms την πιο γλυκιά ευχή του στη δική του μαμά, χρησιμοποιώντας τον 5ψήφιο αριθμό 19820 των Παιδικών Χωριών SOS, την οποία είχε τη δυνατότητα να κατεβάσει ως έτοιμη ευχετήρια κάρτα από την ιστοσελίδα του Οργανισμού και να της την στείλει.

Τη δράση προώθησαν μέσα από τα social media τους πληθώρα Influencers, αυξάνοντας σημαντικά την ανταπόκριση του κοινού, αλλά και τα αποτελέσματα της καμπάνιας συνολικά, επιτυγχάνοντας πολύ υψηλό reach και engagement.

Την καμπάνια σχεδίασε, υλοποίησε και υποστήριξε πλήρως η εταιρεία The Kompany, ενώ η Enjoin και η δi fferentiate ανέλαβαν τον σχεδιασμό του δημιουργικού και τη διαχείριση του υλικού στην ιστοσελίδα των Παιδικών Χωριών SOSαντίστοιχα.

Με αφορμή τη βράβευση, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, Έλσα Σταθοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι για το Gold βραβείο που λάβαμε στα Content Marketing Awards. Η καμπάνια μας «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου» υλοποιήθηκε σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλους εξαιτίας της πανδημίας και δικός μας στόχος ήταν να καταφέρουμε να έρθουμε πιο «κοντά» και να αναδείξουμε αξίες που έχουν πραγματικά σημασία, όπως η οικογένεια και η αναγνώριση των σημαντικών ανθρώπων στη ζωή μας.

 Ευχαριστούμε πολύ όσους συνεργάστηκαν μαζί μας και μας βοήθησαν να λάβουμε αυτή τη διάκριση, καθώς και όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και έγιναν κοινωνοί αυτής της καμπάνιας, στηρίζοντας παράλληλα το έργο μας». 

Λίγα λόγια για τα Παιδικά Χωριά SOS

Με εκτενή δράση σε 136 χώρες και 70 χρόνια εμπειρίας σε προγράμματα πρόληψης, οικογενειακής φροντίδας εναλλακτικού τύπου και υποστηριζόμενης ανεξάρτητης διαβίωσης, τα Παιδικά Χωριά SOS είναι ηγετικός φορέας προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών παγκοσμίως, με έμφαση στα παιδιά που έχουν χάσει ή κινδυνεύουν να χάσουν την οικογένειά τους.

Στην Ελλάδα, τα Παιδικά Χωριά SOS ιδρύθηκαν το 1975.

Έχοντας ως στόχο κάθε παιδί να μεγαλώνει σε μια οικογένεια υλοποιούν προγράμματα και δράσεις σε τρεις άξονες:

(α) Ενδυνάμωση Οικογένειας, με 9 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και 6 Κέντρα Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης σε όλη την Ελλάδα και στόχο την αποκατάσταση των δυσλειτουργιών στο εσωτερικό της οικογένειας και την αποτροπή του κινδύνου απομάκρυνσης των παιδιών από το πλαίσιό της,

(β) Προώθηση της Αναδοχής, σε συνεργασία με 5 Περιφέρειες στην Ελλάδα, και,

(γ) Εναλλακτική Φροντίδα με 4 Παιδικά Χωριά SOS, 2 Στέγες Νέων και τον Ξενώνα Βρεφών SOS για παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να μεγαλώσουν με τη βιολογική οικογένειά τους.

Η Διεθνής Ένωση των Παιδικών Χωριών SOS είναι σταθερός συνομιλητής και εταίρος, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κράτη μέλη της, όσο και σε διεθνείς πρωτοβουλίες και συνεργασίες όπως η καμπάνια Opening Doors for Europe.

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

01.05.2024

Γαλλική έκθεση: Smartphone στα παιδιά μετά τα 13 και πρόσβαση στα social media μετά τα 18

Νέα γαλλική έκθεση έρχεται να ξεκαθαρίσει σε ποια ηλικία θα πρέπει να επιτρέπεται στα παιδιά να χρησιμοποιούν smartphone αλλά και να έχουν πρόσβαση στα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα παιδιά, λοιπόν, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται να χρησιμοποιούν smartphones έως ότου γίνουν 13 ετών και θα πρέπει να απαγορεύεται η πρόσβαση στα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, […]

01.05.2024

Αυτά είναι τα τρόφιμα που έχουν τα περισσότερα μικροπλαστικά

Μία νέα έρευνα αποκάλυψε ποιες τροφές περιέχουν τα περισσότερα μικροπλαστικά.  Πρόκειται για θραύσματα πλαστικών που κυμαίνονται σε μέγεθος μικρότερο των 5 χιλιοστών, φτάνοντας ακόμη και στη κλίμακα του μικρόμετρου (ένα εκατομμυριοστό του μέτρου). Οτιδήποτε μικρότερο από 1 μικρόμετρο θεωρείται νανοπλαστικό και μετριέται σε δισεκατομμυριοστά του μέτρου. Μιλάμε για σωματίδια τόσο μικρά που η επιστήμη αγωνίστηκε […]

01.05.2024

Πώς να μειώσετε τις ραγάδες με φυσικό τρόπο

30.04.2024

Πως να πλένετε σωστά τα φρούτα και τα λαχανικά

30.04.2024

Διάσημη influencer «καίει» το εμβόλιο του Covid-19: «Γιατροί λένε ότι το πρόβλημα στην καρδιά μου είναι από αυτό»

30.04.2024

Στρατιωτική δίαιτα: Τι είναι και πως λειτουργεί;

16.04.2024

Δεν είναι μόνο για το φαγητό: 17 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το λεμόνι εκτός κουζίνας

12.04.2024

H καρδιακή νόσος συνδέεται με την ανάπτυξη καρκίνου;

12.04.2024

Γιατί δαγκώνουμε τα χείλη μας; – Τι μπορούμε να κάνουμε για να το σταματήσουμε

01.03.2024

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε