Ομορφιά

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

Μάλιστα, 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες, χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς.

Τα παραπάνω συμπεράσματα καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021.

Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών, με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Αναλυτικότερα:

-πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα:

-ενδιαφέρεται για μάρκες που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%),

-είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης,

-υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Οι Millenians πρωτοπόροι

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials ( η γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000), ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι:

-τα αποσμητικά,

-τα αφρόλουτρα και,

-οι αφροί ξυρίσματος,

σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας, με:

4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με:

την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος),

-αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική.

Η κατηγορία περιποίησης γενειάδας

Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται, τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας.

Οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex.

Τα κριτήρια επιλογής προϊόντων από τους άνδρες

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται.

Συγκεκριμένα, πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών:

-η δημοφιλία και,

-το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα, αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για

το αφρόλουτρο.

Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία.

Αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου:

– τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς και,

-ο τύπος δέρματος, είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι:

-3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής, μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.

Κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης παραμένει το σούπερ μάρκετ και το φυσικό κατάστημα.

Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα:

-για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και,

-τις κρέμες ματιών (26%),

ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.

Ομορφιά

07.02.2024

Ιατρεία Advanced Derma: Όλες οι σύγχρονες υπηρεσίες αισθητικής στις πιο προσιτές τιμές – Βοtox, laser & υαλουρονικό από τη γιατρό Χ.Ζησίμου

Στα ιατρεία Advanced Derma της δερματολόγου Χρύσας Ζησίμου, παρέχονται όλες οι σύγχρονες υπηρεσίες αισθητικής με τη «σφραγίδα» της γιατρού αλλά και στις πιο προσιτές τιμές. Όπως αναφέρεται και στο βίντεο, το Botox, η Νο1 μη επεμβατική κοσμητική θεραπεία παγκοσμίως, στα ιατρεία της κας Ζησίμου, κοστίζει μόλις 150 ευρώ, με τα υλικά που χρησιμοποιούνται βέβαια να […]

20.11.2023

Beauty Black Friday στα ιατρεία της Χ.Ζησίμου: Yπερποσφορά στο full body laser μόνο για λίγες μέρες

Μόνο για την εβδομάδα 20-25 Νοεμβρίου, η έμπειρη και εξειδικευμένη δερματολόγος Χρύσα Ζησίμου προσφέρει τις υπηρεσίες laser στο ιατρείο της στην πιο ασυναγώνιστη τιμή! Ενδεικτικά η προσφορά που αφορά το full body laser είναι στα 50 ευρώ, μια μοναδική προσφορά για έναν επαγγελματικό χώρο με εμπειρία χρόνων της γιατρού. Το laser στα ιατρεία Advanced Derma […]

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

16.04.2024

Δεν είναι μόνο για το φαγητό: 17 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το λεμόνι εκτός κουζίνας

Το λεμόνι υπάρχει πάντα στην κουζίνα μας αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς περισσότερους τρόπους, πέρα από τη μαγειρική. Αποτελεί πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών για τον ανθρώπινο οργανισμό και πολύτιμος (αλλά και πάμφθηνος) σύμμαχος στους τομείς της ομορφιάς και της καθαριότητας. Μάθετε πόσα πράγματα μπορούμε να κάνουμε με το λεμόνι: Τομέας υγεία 1. Αντιικό φάρμακο […]

12.04.2024

H καρδιακή νόσος συνδέεται με την ανάπτυξη καρκίνου;

Έναν μηχανισμό υπεύθυνο για την αύξηση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου σε ασθενείς με καρδιακή νόσο ανακάλυψαν ερευνητές στο πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ (TAU) και στο Καρδιοθωρακικό και Αγγειακό Κέντρο Leviev του Ιατρικού Κέντρου Sheba.  Πρόκειται για το στάδιο κάθε καρδιακής νόσου, που εκδηλώνεται με μικρές εξωκυτταρικές φυσαλίδες ή κυστίδια (sEVs). Αυτά εκκρίνονται από την άρρωστη […]

Γιατί δαγκώνουμε τα χείλη μας; – Τι μπορούμε να κάνουμε για να το σταματήσουμε
12.04.2024

Γιατί δαγκώνουμε τα χείλη μας; – Τι μπορούμε να κάνουμε για να το σταματήσουμε

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε
01.03.2024

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Νέα έρευνα προειδοποιεί: Η διαβίωση κοντά σε μπαρ και εστιατόρια fast food αυξάνει το κίνδυνο για καρδιακή ανεπάρκεια
27.02.2024

Νέα έρευνα προειδοποιεί: Η διαβίωση κοντά σε μπαρ και εστιατόρια fast food αυξάνει το κίνδυνο για καρδιακή ανεπάρκεια

Δείτε ποια είναι τα οφέλη που έχουν για την υγεία οι αγκινάρες – Οι 9 λόγοι για να τις βάλετε στο τραπέζι σας
27.02.2024

Δείτε ποια είναι τα οφέλη που έχουν για την υγεία οι αγκινάρες – Οι 9 λόγοι για να τις βάλετε στο τραπέζι σας

Βρώμη: Είναι τελικά υγιεινή και ποιο είδος είναι το καλύτερο; (βίντεο)
27.02.2024

Βρώμη: Είναι τελικά υγιεινή και ποιο είδος είναι το καλύτερο; (βίντεο)

Αποξηραμένα φρούτα: Έχουν οφέλη για την υγεία μας ή αποτελούν θερμιδικές βόμβες;
26.02.2024

Αποξηραμένα φρούτα: Έχουν οφέλη για την υγεία μας ή αποτελούν θερμιδικές βόμβες;

Μπρόκολο: Ποια συστατικά του μειώνονται αναλόγως με τον τρόπο μαγειρέματος – Ποιος είναι ο σωστός τρόπος
26.02.2024

Μπρόκολο: Ποια συστατικά του μειώνονται αναλόγως με τον τρόπο μαγειρέματος – Ποιος είναι ο σωστός τρόπος

H SCYTALYS διοργανώνει «Bootcamp» στην Ανάπτυξη Λογισμικού
22.02.2024

H SCYTALYS διοργανώνει «Bootcamp» στην Ανάπτυξη Λογισμικού