Ομορφιά

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

Μάλιστα, 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες, χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς.

Τα παραπάνω συμπεράσματα καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021.

Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών, με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Αναλυτικότερα:

-πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα:

-ενδιαφέρεται για μάρκες που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%),

-είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης,

-υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Οι Millenians πρωτοπόροι

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials ( η γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000), ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι:

-τα αποσμητικά,

-τα αφρόλουτρα και,

-οι αφροί ξυρίσματος,

σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας, με:

4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με:

την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος),

-αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική.

Η κατηγορία περιποίησης γενειάδας

Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται, τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας.

Οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex.

Τα κριτήρια επιλογής προϊόντων από τους άνδρες

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται.

Συγκεκριμένα, πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών:

-η δημοφιλία και,

-το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα, αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για

το αφρόλουτρο.

Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία.

Αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου:

– τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς και,

-ο τύπος δέρματος, είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι:

-3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής, μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.

Κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης παραμένει το σούπερ μάρκετ και το φυσικό κατάστημα.

Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα:

-για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και,

-τις κρέμες ματιών (26%),

ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.

Ομορφιά

11.07.2025

Ειδικοί προειδοποιούν: Τα καλλυντικά dupes μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία – Περιέχουν περιττώματα

Η ομοσπονδία επικεντρώνεται σε προϊόντα που πωλούνται σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης

08.07.2025

Τέλος στην τριχόπτωση! Το Νο1 φυσικό σετ για άνδρες & γυναίκες με redensyl & βότανα – Τώρα με ΔΩΡΟ!

Αναγέννησε τα μαλλιά σου από τη ρίζα – Αποτελέσματα από τον 1ο μήνα!

Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για τα δόντια
07.07.2025

Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για τα δόντια

Τέλος στην τριχόπτωση! Το Νο1 φυσικό σετ για άνδρες & γυναίκες με redensyl & βότανα – Τώρα με ΔΩΡΟ!
04.07.2025

Τέλος στην τριχόπτωση! Το Νο1 φυσικό σετ για άνδρες & γυναίκες με redensyl & βότανα – Τώρα με ΔΩΡΟ!

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν τις διακοπές σας!
04.07.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν τις διακοπές σας!

Τέλος στην τριχόπτωση! Το Νο1 φυσικό σετ για άνδρες & γυναίκες με redensyl & βότανα – Τώρα με ΔΩΡΟ!
03.07.2025

Τέλος στην τριχόπτωση! Το Νο1 φυσικό σετ για άνδρες & γυναίκες με redensyl & βότανα – Τώρα με ΔΩΡΟ!

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν τις διακοπές σας!
26.06.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν τις διακοπές σας!

Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες για τα λευκά σημάδια στα νύχια
24.06.2025

Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες για τα λευκά σημάδια στα νύχια

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν τις διακοπές σας!
24.06.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν τις διακοπές σας!

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!
11.06.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

11.07.2025

Άμεση ανακούφιση από πόνους: Δοκιμάστε τα ισχυρά Valsamo & Blue Gel – Διπλή προσφορά 1+1 δώρο!

Οι άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις για τους μυϊκούς και αρθριτικούς πόνους

11.07.2025

Ιός Δυτικού Νείλου: Στην Αττική τα τέσσερα πρώτα κρούσματα

Τα περιστατικά αφορούν σε ασθενείς ηλικίας άνω των 65 ετών

Ειδικοί προειδοποιούν: Τα καλλυντικά dupes μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία – Περιέχουν περιττώματα
11.07.2025

Ειδικοί προειδοποιούν: Τα καλλυντικά dupes μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία – Περιέχουν περιττώματα

Είναι κακό να πίνουμε καφέ με άδειο στομάχι; – Τι λένε οι ειδικοί
11.07.2025

Είναι κακό να πίνουμε καφέ με άδειο στομάχι; – Τι λένε οι ειδικοί

Κόκκινα μάτια: Δείτε ποιες είναι οι 15 πιο συνηθισμένες αιτίες
11.07.2025

Κόκκινα μάτια: Δείτε ποιες είναι οι 15 πιο συνηθισμένες αιτίες

Δείτε πού βρίσκεται το πρώτο και μοναδικό διασυνοριακό νοσοκομείο
11.07.2025

Δείτε πού βρίσκεται το πρώτο και μοναδικό διασυνοριακό νοσοκομείο

Με ψηφιακό βοηθό και ΑΙ πλέον οι νεκροτομές από τους ιατροδικαστές: Ποιες αλλαγές «έρχονται»
11.07.2025

Με ψηφιακό βοηθό και ΑΙ πλέον οι νεκροτομές από τους ιατροδικαστές: Ποιες αλλαγές «έρχονται»

ΕΟΠΠΥ: Προβλήματα στην κατ’ οίκον αποστολή φαρμάκων καταγγέλλουν οι ασθενείς
11.07.2025

ΕΟΠΠΥ: Προβλήματα στην κατ’ οίκον αποστολή φαρμάκων καταγγέλλουν οι ασθενείς

Ρομπότ ολοκλήρωσε για πρώτη φορά στην ιστορία χειρουργική επέμβαση χωρίς ανθρώπινη βοήθεια
10.07.2025

Ρομπότ ολοκλήρωσε για πρώτη φορά στην ιστορία χειρουργική επέμβαση χωρίς ανθρώπινη βοήθεια

Νέα έρευνα: Το γάλα καμήλας μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα του άσθματος που προκαλείται από σκόνη
10.07.2025

Νέα έρευνα: Το γάλα καμήλας μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα του άσθματος που προκαλείται από σκόνη