Διατροφή

Δείτε ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού – Θερμίδες & θρεπτικά συστατικά

Τα πεπόνια περιέχουν επίσης ποικιλία βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών
Δείτε ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού – Θερμίδες & θρεπτικά συστατικά

Το πεπόνι είναι ένα δροσιστικό καλοκαιρινό φρούτο. Περιέχει θρεπτικά συστατικά που μπορούν να ωφελήσουν την υγεία ενός ατόμου.

Δημοφιλές σε παιδιά και ενήλικες, το πεπόνι μπορεί αποτελεί δροσιστικό, υγιεινό και εύκολο καλοκαιρινό επιδόρπιο, ενώ η υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό βοηθά στην αποφυγή της αφυδάτωσης.

Τα πεπόνια περιέχουν επίσης ποικιλία βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών. Είναι μέλη της οικογένειας Cucurbitaceae, μαζί με τα καρπούζια και τα αγγούρια.

Ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού

Βελτιώνει την όραση: Η βιταμίνη C, η ζεαξανθίνη και τα καροτενοειδή που υπάρχουν στο πεπόνι βελτιώνουν την όραση και μειώνουν τον κίνδυνο καταρράκτη και εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας.

Εξισορροπεί τα σωματικά υγρά και τους ηλεκτρολύτες: Το πεπόνι είναι πλούσιο σε νερό και ηλεκτρολύτες. Αυτό βοηθά στη διατήρηση επαρκών επιπέδων υγρών και ηλεκτρολυτών στο σώμα.

Αντιμετωπίζει τον διαβήτη: Τα πεπόνια έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας το χωνεύει αργά και αποτρέπει την αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Έτσι, είναι υπέροχο για άτομα με διαβήτη.

Μειώνει την αφυδάτωση: Τα πεπόνια είναι 90% νερό. Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό μπορεί να αποτρέψει την αφυδάτωση, ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση: Τα πεπόνια έχουν πολύ κάλιο. Το κάλιο βοηθά στην χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων και στην μείωση της πίεσης του αίματος.

Αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα: Ένα υψηλό επίπεδο διαιτητικών ινών είναι απαραίτητο για την προώθηση των κινήσεων του εντέρου και της πεπτικής υγείας.

Ενισχύει την ανοσία: Το πεπόνι είναι γεμάτο με ενώσεις που ονομάζονται φυτοθρεπτικά συστατικά. Τα φυτοθρεπτικά συστατικά ενισχύουν την ανοσία και βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών. Αυτές οι ενώσεις του δίνουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Η βιταμίνη Α ενισχύει την ανοσία και την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων.

Βοηθά στην ανάπτυξη του εμβρύου: Το φυλλικό οξύ στο πεπόνι είναι ένα από τα πιο απαραίτητα θρεπτικά συστατικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, καθώς αποτρέπει ελαττώματα του νευρικού σωλήνα στα έμβρυα. Βοηθά επίσης στον σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων στο σώμα και διατηρεί τη γενική υγεία της μητέρας και του εμβρύου.

Δρα ως ισχυρός αντικαρκινικός παράγοντας: Μελέτες έχουν δείξει ότι το φυλλικό οξύ παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του καρκίνου. Το φυλλικό οξύ μπορεί να είναι χρήσιμο όταν χορηγείται στα πρώτα στάδια του καρκίνου. Ωστόσο, το φυλλικό οξύ μπορεί να προάγει τα κύτταρα που σχηματίζουν καρκίνο όταν λαμβάνεται στα τελευταία στάδια του καρκίνου. Απαιτείται περαιτέρω έρευνα για να ανακαλυφθεί το ακριβές αντικαρκινικό δυναμικό του πεπονιού.

Εμπλουτίζει την επιδερμίδα και ελαχιστοποιεί την τριχόπτωση: Οι βιταμίνες που υπάρχουν στο πεπόνι τρέφουν το δέρμα και το προστατεύουν από επιβλαβείς τοξίνες. Αυτά τα μέταλλα και βιταμίνες ενθαρρύνουν την ανάπτυξη των μαλλιών και ταυτόχρονα ελαχιστοποιούν την τριχόπτωση.

Πεπόνι: Θερμίδες θρεπτικά συστατικά ανά 100 g

Ενέργεια: 37 kcal

Πρωτεΐνη: 0,75 g

Λίπος: 0 g

Υδατάνθρακες: 8,96 g

Ίνες: 0,7 g

Ζάχαρη: 8,21 g

Ασβέστιο: 15 mg

Σίδηρος: 0,27 mg

Νάτριο: 19 mg

Βιταμίνη C: 35,8 mg

Βιταμίνη Α: 3731 IUΚ

Κορεσμένα λιπαρά οξέα: 0 g

Trans λιπαρά οξέα: 0 g

Χοληστερόλη: 0 mg

Διατροφή

19.07.2024

Νέα μελέτη: Όταν τρώμε ολόκληρα τα μικρά ψάρια μειώνουμε τον κίνδυνο θνησιμότητας και εμφάνισης καρκίνου

Τα μικρά ψάρια είναι μια συνηθισμένη τροφή ειδικά το καλοκαίρι και ένα βασικό κομμάτι της μεσογειακής διατροφής

19.07.2024

Λευκή και καστανή ζάχαρη: Ποια είναι πιο υγιεινή – Διατροφική αξία και θερμίδες

Η ζάχαρη από μόνη της δεν είναι μια τροφή πυκνή σε θρεπτικά συστατικά και οι θερμίδες της θεωρούνται «κενές»

Δείτε τι πρέπει να προσέχετε με τις έτοιμες προπλυμένες σαλάτες – Τι είναι το κρυπτοσπορίδιο
19.07.2024

Δείτε τι πρέπει να προσέχετε με τις έτοιμες προπλυμένες σαλάτες – Τι είναι το κρυπτοσπορίδιο

Νέα μελέτη: Οι σωστές διατροφικές συνήθειες στα 40 μας προστατεύουν από την άνοια
18.07.2024

Νέα μελέτη: Οι σωστές διατροφικές συνήθειες στα 40 μας προστατεύουν από την άνοια

Κολύμπι στην πισίνα: Δείτε τι να κάνετε για να προστατέψετε το δέρμα και τα μαλλιά σας από το χλώριο
17.07.2024

Κολύμπι στην πισίνα: Δείτε τι να κάνετε για να προστατέψετε το δέρμα και τα μαλλιά σας από το χλώριο

Οι ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μέσα στη θάλασσα ή την πισίνα
17.07.2024

Οι ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μέσα στη θάλασσα ή την πισίνα

Το γνωρίζατε; – Δείτε ποια φρούτα θεωρούνται… μούρα
16.07.2024

Το γνωρίζατε; – Δείτε ποια φρούτα θεωρούνται… μούρα

Ανανάς: Τα οφέλη για την υγεία και οι πιθανοί κίνδυνοι – Πόσες θερμίδες έχει
16.07.2024

Ανανάς: Τα οφέλη για την υγεία και οι πιθανοί κίνδυνοι – Πόσες θερμίδες έχει

Οι ειδικοί συνιστούν να προσέχετε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό σας αν ταλαιπωρείστε από έκζεμα
16.07.2024

Οι ειδικοί συνιστούν να προσέχετε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό σας αν ταλαιπωρείστε από έκζεμα

Δες πώς να μεταμορφώσεις το σώμα σου σε μόλις 5 λεπτά όπως η Κιμ Καρντάσιαν
16.07.2024

Δες πώς να μεταμορφώσεις το σώμα σου σε μόλις 5 λεπτά όπως η Κιμ Καρντάσιαν

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

19.07.2024

Νέα μελέτη: Όταν τρώμε ολόκληρα τα μικρά ψάρια μειώνουμε τον κίνδυνο θνησιμότητας και εμφάνισης καρκίνου

Τα μικρά ψάρια είναι μια συνηθισμένη τροφή ειδικά το καλοκαίρι και ένα βασικό κομμάτι της μεσογειακής διατροφής

19.07.2024

Λευκή και καστανή ζάχαρη: Ποια είναι πιο υγιεινή – Διατροφική αξία και θερμίδες

Η ζάχαρη από μόνη της δεν είναι μια τροφή πυκνή σε θρεπτικά συστατικά και οι θερμίδες της θεωρούνται «κενές»

Δείτε τι πρέπει να προσέχετε με τις έτοιμες προπλυμένες σαλάτες – Τι είναι το κρυπτοσπορίδιο
19.07.2024

Δείτε τι πρέπει να προσέχετε με τις έτοιμες προπλυμένες σαλάτες – Τι είναι το κρυπτοσπορίδιο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει: Τα παιδιά που μετακομίζουν συχνά έχουν υψηλότερο κίνδυνο να πάθουν κατάθλιψη
19.07.2024

Νέα μελέτη αποκαλύπτει: Τα παιδιά που μετακομίζουν συχνά έχουν υψηλότερο κίνδυνο να πάθουν κατάθλιψη

Κολυμπάτε σε ανοιχτά νερά, λίμνες, ποτάμια; – Τι πρέπει να προσέχετε
19.07.2024

Κολυμπάτε σε ανοιχτά νερά, λίμνες, ποτάμια; – Τι πρέπει να προσέχετε

11 συμπτώματα που αποκαλύπτουν προβλήματα στον θυρεοειδή
19.07.2024

11 συμπτώματα που αποκαλύπτουν προβλήματα στον θυρεοειδή

Λουτράκι: Ακατάλληλο το νερό για χρήση λόγω υπεραυξημένης κατανάλωσης
19.07.2024

Λουτράκι: Ακατάλληλο το νερό για χρήση λόγω υπεραυξημένης κατανάλωσης

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Παράνομες εξετάσεις στα γραφεία του – Τι λένε οι καταγγελίες
19.07.2024

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Παράνομες εξετάσεις στα γραφεία του – Τι λένε οι καταγγελίες

Καύσωνας: Ποια όργανα πλήττονται περισσότερο από την ακραία ζέστη
19.07.2024

Καύσωνας: Ποια όργανα πλήττονται περισσότερο από την ακραία ζέστη

Θεσσαλία: Ανησυχία για τα πολλά κρούσματα πανώλης σε πρόβατα και κατσίκες – Τα μέτρα που έχουν ληφθεί
19.07.2024

Θεσσαλία: Ανησυχία για τα πολλά κρούσματα πανώλης σε πρόβατα και κατσίκες – Τα μέτρα που έχουν ληφθεί