Σε κατάσταση αυξημένης επιφυλακής βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές της Γαλλίας μετά τον εντοπισμό του πρώτου επιβεβαιωμένου κρούσματος του ιού Έμπολα στη χώρα.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, πρόκειται για γιατρό που επέστρεψε πρόσφατα από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, όπου το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί περιστατικά της νόσου.
Ο ασθενής νοσηλεύεται σε ειδικά διαμορφωμένη μονάδα υψηλής βιοασφάλειας, ενώ οι υγειονομικές υπηρεσίες έχουν ήδη ξεκινήσει την ιχνηλάτηση των επαφών του, προκειμένου να περιοριστεί κάθε ενδεχόμενο περαιτέρω διασποράς του ιού.
Οι γαλλικές αρχές διαβεβαιώνουν ότι έχουν ενεργοποιηθεί όλα τα προβλεπόμενα μέτρα αντιμετώπισης, επισημαίνοντας ότι ο κίνδυνος για τον γενικό πληθυσμό παραμένει προς το παρόν χαμηλός.