Εγκυμοσύνη

Επηρεάζει το κρασί στην εγκυμοσύνη την υγεία των παιδιών;

Επηρεάζει το κρασί στην εγκυμοσύνη την υγεία των παιδιών;

Οι έγκυες που απολαμβάνουν ένα ποτήρι κρασί την εβδομάδα αποκτούν παιδιά που προσαρμόζονται πιο εύκολα συναισθηματικά και αναπτύσσουν πιο σταθερή συμπεριφορά σε σχέση με εκείνα των οποίων οι μαμάδες αποφεύγουν δια ροπάλου το αλκοόλ.

Σύμφωνα με την Δανή ψυχολόγο Τζάνι Νικλεσεν από το πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης και το δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος, οι γυναίκες που κατανάλωναν μικρή ποσότητα  αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης,  αποκτούσαν παιδιά που ήταν πιο σταθερά συναισθηματικά και είχαν καλύτερη συμπεριφορά όταν έφταναν στην ηλικία των 7 ετών.

Η ίδια, πάντως, επισημαίνει ότι, τα ευρήματα της έρευνας δεν δείχνουν σε καμία περίπτωση ότι οι έγκυες γυναίκες μπορούν να καταναλώνουν χωρίς μέτρο αλκοολούχα ποτά.
 
Με βάση σχετικό δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Mail» η Δανή ψυχολόγος εξηγεί ότι στην διάρκεια της έρευνάς της διαπίστωσε ότι, οι γυναίκες που κατανάλωναν συνολικά στην εγκυμοσύνη τους δέκα μπουκάλια κρασί με 12% αλκοόλ, ήταν οι πιο μορφωμένες και ακολουθούσαν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, κάτι που είχε άμεση επίδραση στην ανάπτυξη των παιδιών τους.

   
Στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των ετών 1996 – 2002, συμμετείχαν συνολικά 100.000 έγκυες  από τη Δανία.
 
Οι γυναίκες που συμμετείχαν κλήθηκαν να απαντήσουν για την ποσότητα αλκοόλ που κατανάλωσαν σε τρεις φάσεις της ζωής τους: Δύο φορές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μία ακόμη όταν το μωρό τους ήταν 6 μηνών.

Εγκυμοσύνη

08.05.2026

Εγκεφαλικό: 50% χαμηλότερος κίνδυνος για όσες γέννησαν τουλάχιστον 3 παιδιά

Τι αναφέρει νέα έρευνα

26.04.2026

Ποιες είναι οι καλύτερες και ποιες οι χειρότερες στάσεις ύπνου στην εγκυμοσύνη

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Kαρδιά
3

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
4

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Περισσότερα

14.06.2026

Ήπια θρομβοπενία: Τι είναι και ποια τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Τα αιμοπετάλια παίζουν βασικό ρόλο στην πήξη του αίματος

13.06.2026

Ινδία: Νεκρός 18χρονος από προνύμφες ταινίας που είχαν γεμίσει τον εγκέφαλό του

Η πάθηση δεν συνδέεται απαραίτητα με την κατανάλωση χοιρινού κρέατος

Vepdegestrant: Το νέο φάρμακο για τον καρκίνο του μαστού που «αναγκάζει» τα καρκινικά κύτταρα να αυτοκαταστραφούν
13.06.2026

Vepdegestrant: Το νέο φάρμακο για τον καρκίνο του μαστού που «αναγκάζει» τα καρκινικά κύτταρα να αυτοκαταστραφούν

Άνδρας στην Κίνα πήγε σε νοσκομείο έχοντας καταπιεί ένα ολόκληρο χταπόδι το οποίο είχε κολλήσει στον λαιμό του!
13.06.2026

Άνδρας στην Κίνα πήγε σε νοσκομείο έχοντας καταπιεί ένα ολόκληρο χταπόδι το οποίο είχε κολλήσει στον λαιμό του!

«Βόμβα» από Τούλσι Γκάμπαρντ: «Οι ΗΠΑ χρηματοδότησαν βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία με Πανώλη και Κορωνοϊούς»!
13.06.2026

«Βόμβα» από Τούλσι Γκάμπαρντ: «Οι ΗΠΑ χρηματοδότησαν βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία με Πανώλη και Κορωνοϊούς»!

Κόλλα οστών έφτιαξαν οι Κινέζοι! – Επιδιορθώνει τα κόκκαλα μέσα σε 3 λεπτά!
12.06.2026

Κόλλα οστών έφτιαξαν οι Κινέζοι! – Επιδιορθώνει τα κόκκαλα μέσα σε 3 λεπτά!

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην φιλάτε το σκυλί σας στο στόμα – Ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σας
11.06.2026

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην φιλάτε το σκυλί σας στο στόμα – Ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σας

Συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια: Τα πρώτα «ύπουλα» συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε
11.06.2026

Συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια: Τα πρώτα «ύπουλα» συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά
11.06.2026

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά

Επιστήμονες του Στάνφορντ κατάφεραν να «αντιστρέψουν» τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια
11.06.2026

Επιστήμονες του Στάνφορντ κατάφεραν να «αντιστρέψουν» τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια