Φυσική Κατάσταση

Γυμνάζεστε αλλά δεν βλέπετε αποτέλεσμα; Ίσως κάνετε αυτά τα διατροφικά λάθη

Γυμνάζεστε αλλά δεν βλέπετε αποτέλεσμα; Ίσως κάνετε αυτά τα διατροφικά λάθη

Aυτά είναι τα πιο συχνά και κοινά διατροφικά λάθη που κάνουν όσοι γυμνάζονται. Δες πώς θα τα αποφύγεις!

Υπερβολική ή ελλιπής πρόσληψη πρωτεΐνης

Στην πρώτη περίπτωση, η επιπλέον πρωτεΐνη είναι πολύ πιθανό να μετατραπεί σε λίπος και στη δεύτερη, δε θα έχεις τη γράμμωση που θέλεις. Η συνιστώμενη ποσότητα καθαρής πρωτεΐνης είναι 1,2-1,6 γρ./ κιλό σωματικού βάρους ανά ημέρα.

Ανεπαρκής ενυδάτωση

Καλό είναι να καταναλώνεις νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης (ή κάποιο ισοτονικό ποτό). Είναι επίσης, σημαντικό να ζυγίζεσαι πριν και μετά την προπόνηση για να διαπιστώνεις πόσο νερό χρειάζεσαι να αναπληρώσεις επιπλέον. Να σημειωθεί ότι η αφυδάτωση μειώνει την αθλητική απόδοση.

Κατανάλωση κανονικού γεύματος πριν τη γυμναστική

Πράγματι καλό είναι να μην πηγαίνεις νηστική στο γυμναστήριο, αλλά αν θέλεις να καταναλώσεις κανονικό γεύμα (πχ. το μεσημεριανό σου) θα πρέπει να περιμένεις περίπου 3 ώρες, ώστε να μην επηρεάσει η πέψη την επίδοσή σου.

Νηστεία πριν την άθληση

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι καύσεις αυξάνονται κατά 33% όταν γυμναζεσαι το πρωί νηστική. Αυτό όμως ισχύει μόνο για το πρωί. Αν αθλείσαι το απόγευμα καλό είναι να καταναλώνεις ένα ελαφρύ σνακ 1-2 ώρες νωρίτερα.

Καθυστέρηση του γεύματος μετά την προπόνηση

Ενώ πρέπει να αφήνεις κάποιο χρονικό περιθώριο πριν την άσκηση, είναι πολύ σημαντικό να φάς κάτι άμεσα μετά τη λήξη της (μέσα σε μισή ώρα). Το γεύμα αυτό θα πρέπει να είναι σύνθετο, να περιλαμβάνει δηλαδή και υδατάνθρακες και πρωτεΐνη. Στόχος του είναι η αποκατάσταση των μυών. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό σαν κίνητρο για να είσαι συνεπής!

Υπερεκτίμηση των ημερήσιων καύσεων

Καλό είναι να είσαι αισιόδοξη αλλά και αντικειμενική. Στην αρχή ειδικά της ένταξής σου σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής ίσως δεν καις τις θερμίδες που υπολογίζεις, οπότε μάλλον όχι, δε σου αξίζει μια σοκολάτα μετά…Για πολλούς η άσκηση αποτελεί δικαιολογία για να τρώνε ό,τι θέλουν. Αν όντως το μοναδικό ζήτημα είναι να μην αυξηθεί το σωματικό βάρος τότε ας πούμε ότι καλά κάνουν. Αν όμως θέλεις η γυμναστική να αποτυπώνεται στο σώμα, τότε η άσχημη διατροφή δεν είναι καλή ιδέα.

Σημαντικός περιορισμός στην πρόσληψη υδατανθράκων

Οι υδατάνθρακες είναι το καύσιμο του οργανισμού και η έλλειψή τους οδηγεί σε αποδόμηση των μυών.

Υπερβολική εμπιστοσύνη στην αποτελεσματικότητα των διαφόρων συμπληρωμάτων

Aγνοώντας τη διατροφή ή ακόμα και την ίδια την προσπάθεια. Η κρεατίνη, η καφεΐνη και το διττανθρακικό νάτριο (σόδα) βοηθούν πράγματι, αλλά χρειάζεται προσοχή στην πρόσληψή τους.

Φυσική Κατάσταση

27.06.2022

Έτσι θα προστατέψεις τα μαλλιά σου από τον ιδρώτα εάν γυμνάζεσαι συχνά

Μάθε πώς να εμποδίσεις τον ιδρώτα να εμποδίζει την εικόνα των μαλλιών σου

21.06.2022

Τα οφέλη του κρύου ντούζ

Το κρύο ντους μπορεί να μην είναι και ο πιο δημοφιλής τρόπος για να ξεκινήσει κανείς την ημέρα του, έχει όμως πολλά οφέλη για την υγεία.

Στους 42 βαθμούς ο υδράργυρος – Αυτά είναι τα δέκα πιο «καυτά» μέρη του πλανήτη!
21.06.2022

Στους 42 βαθμούς ο υδράργυρος – Αυτά είναι τα δέκα πιο «καυτά» μέρη του πλανήτη!

Τα γνωρίζατε; – Αυτά είναι τα σημάδια της αφυδάτωσης
21.06.2022

Τα γνωρίζατε; – Αυτά είναι τα σημάδια της αφυδάτωσης

Θερμοπληξία: Που πρέπει να δώσεις προσοχή
20.06.2022

Θερμοπληξία: Που πρέπει να δώσεις προσοχή

Μάθετε γιατί δεν κάνει να κοιμόμαστε με ανεμιστήρα – Τι εξηγεί ειδικός
16.06.2022

Μάθετε γιατί δεν κάνει να κοιμόμαστε με ανεμιστήρα – Τι εξηγεί ειδικός

Έρχεται το χάπι «σωματικής άσκησης»: Κόβει τις λιγούρες και σώζει όσους κάθονται πολλές ώρες την ημέρα (βίντεο)
16.06.2022

Έρχεται το χάπι «σωματικής άσκησης»: Κόβει τις λιγούρες και σώζει όσους κάθονται πολλές ώρες την ημέρα (βίντεο)

Αυτός είναι ο λόγος που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν γυμναστική το πρωί & οι άνδρες το βράδυ
08.06.2022

Αυτός είναι ο λόγος που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν γυμναστική το πρωί & οι άνδρες το βράδυ

Πώς να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα
07.06.2022

Πώς να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα

Γυμναστική στο σπίτι: 4+1 σωτήριες συμβουλές για να τα βγάλετε εις πέρας
30.05.2022

Γυμναστική στο σπίτι: 4+1 σωτήριες συμβουλές για να τα βγάλετε εις πέρας

Δημοφιλή

Healthy pets
1

20+1 πράγματα που δεν ξέρετε για τα ζώα!

Επιδημίες
2

Η Βρετανία αίρει όλους τους περιορισμούς κατά του Covid-19

Υγεία & πολιτική
3

ΥΠΑΙΘ: Ανακοίνωσε το πρωτόκολλο για την δια ζώσης λειτουργία των πανεπιστημίων

Υγεία & πολιτική
4

Θ.Πλεύρης: Έρχεται διάταξη για την απόλυση των ανεμβολίαστων υγειονομικών – «Ριψάσπιδες που αρνούνται την επιστήμη»

Περισσότερα

01.07.2022

Όσα πρέπει να ξέρετε για την τριχόπτωση μετά την εγκυμοσύνη – Αίτια και αντιμετώπιση

Όπως είναι γνωστό, αρκετές είναι οι γυναίκες που κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, παρατηρούν αλλαγές στα μαλλιά τους. Μάλιστα, σε κάποιες τα μαλλιά είναι πιο πυκνά, σε άλλες πιο σγουρά και σε άλλες πιο λαμπερά. Αλλαγές στα μαλλιά ωστόσο παρατηρούνται και μετά τον τοκετό. Η τριχόπτωση είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στις γυναίκες που μόλις έχουν […]

01.07.2022

Βίντεο: Θεραπεύστε την ακμή με το θαλασσινό αλάτι

Επειδή το νερό των ωκεανών δεν είναι αποστειρωμένο όπως τα αλατούχα διαλύματα που προορίζονται για τη θεραπεία πληγών, υπάρχουν ορισμένες μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να καθοριστεί εάν το νερό της θάλασσας μπορεί πραγματικά να βοηθήσει την ακμή. Σύμφωνα με επίσημες πηγές, αυτές οι μεταβλητές είναι η κατάσταση του ανοσοποιητικού σας συστήματος, η […]

Το ήξερες; – Ο στιγμιαίος καφές βελτιώνει τη λειτουργικότητα των αγγείων
01.07.2022

Το ήξερες; – Ο στιγμιαίος καφές βελτιώνει τη λειτουργικότητα των αγγείων

Πρόεδρος του ΕΟΔΥ: «Δεν γνωρίζουμε την προέλευση του 7ου κρούσματος ευλογιάς των πιθήκων»
01.07.2022

Πρόεδρος του ΕΟΔΥ: «Δεν γνωρίζουμε την προέλευση του 7ου κρούσματος ευλογιάς των πιθήκων»

Δ.Γάκης: «Τα ποσοστά γεννήσεων μειώνονται παγκοσμίως μετά την έναρξη του μαζικού εμβολιασμού!»
01.07.2022

Δ.Γάκης: «Τα ποσοστά γεννήσεων μειώνονται παγκοσμίως μετά την έναρξη του μαζικού εμβολιασμού!»

Νέα έρευνα: Ακόμα ένα γονίδιο που αυξάνει τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ ειδικά στις γυναίκες
30.06.2022

Νέα έρευνα: Ακόμα ένα γονίδιο που αυξάνει τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ ειδικά στις γυναίκες

Τα 10 πιο συνηθισμένα συμπτώματα εγκυμοσύνης
30.06.2022

Τα 10 πιο συνηθισμένα συμπτώματα εγκυμοσύνης

Λαδωμένα μαλλιά: 2+1 τρόποι για να απαλλαγείς!
30.06.2022

Λαδωμένα μαλλιά: 2+1 τρόποι για να απαλλαγείς!

Νομιμοποιήθηκε η υποχρεωτικότητα εμβολιασμού στους άνω των 60 ετών και το πρόστιμο των 100€! – Τι λέει το ΣτΕ
30.06.2022

Νομιμοποιήθηκε η υποχρεωτικότητα εμβολιασμού στους άνω των 60 ετών και το πρόστιμο των 100€! – Τι λέει το ΣτΕ

Κορωνοϊός: 15.498 νέα κρούσματα & 13 θάνατοι
30.06.2022

Κορωνοϊός: 15.498 νέα κρούσματα & 13 θάνατοι