Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του πληθυσμού ως προς την ανάγκη μείωσης της κατανάλωσης αλατιού ξεκίνησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) με σύμμαχο τις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «εκτός από το ενημερωτικό υλικό που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ σχετικά με την κατανάλωση αλατιού και τους πρακτικούς τρόπους μείωσής του, η συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ θα έχει ως αποτέλεσμα την απήχηση της εκστρατείας σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, δεδομένου ότι χιλιάδες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα σταθερής συγκοινωνίας για τις μετακινήσεις τους στην Αττική».
Παράλληλα θα υπάρξει και ένα διαφημιστικό σποτ, το οποίο θα προβληθεί στις οθόνες που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου μέχρι τις 10 Απριλίου 2014.
Η κεντρική ιδέα του διαφημιστικού σποτ για τη μείωση αλατιού αφορά από τη μια πλευρά στην ενημέρωση των καταναλωτών ως προς τις συστάσεις σε ενήλικες και παιδιά και από την άλλη πλευρά στην ευαισθητοποίηση ως προς τις κρυμμένες πηγές αλατιού στη διατροφή αλλά και στην προτροπή οι καταναλωτές να ελέγχουν τις ετικέτες των τροφίμων ως προς την περιεκτικότητα σε αλάτι και να επιλέγουν προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αυτό.