Ναρκωτικά -Αλκοόλ

Ο αλκοολισμός αυξάνει τα κρούσματα καρκίνου

Ο αλκοολισμός αυξάνει τα κρούσματα καρκίνου

Όσοι δεν μπορούν να βάλουν μέτρο στην κατανάλωση αλκοόλ έχουν υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από καρκίνο σε σχέση με άλλους ανθρώπους, αποκαλύπτει έρευνα Ιταλών επιστημόνων.

Ιταλοί ερευνητές εξέτασαν στοιχεία σχεδόν 2.300 αντρών και γυναικών αλκοολικών, που αντιμετωπίστηκαν σε κέντρο αποτοξίνωσης μεταξύ του 1985 και του 2001. Ανακάλυψαν υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας στους αλκοολικούς έναντι του γενικού πληθυσμού για πολλά είδη καρκίνου, ιδιαίτερα του φάρυγγα, της στοματικής κοιλότητας, του ήπατος και του λάρυγγα. Ο κίνδυνος θνησιμότητας από καρκίνο του οισοφάγου, του ορθού, του παγκρέατος και του μαστού ήταν επίσης υψηλότερος στους αλκοολικούς.
Οι αλκοολικοί είναι επίσης περισσότερο πιθανό να πεθάνουν από λοιμώξεις, διαβήτη, βίαιες ενέργειες, και νόσους του ανοσοποιητικού, του νευρικού, του καρδιαγγειακού, του αναπνευστικού και του πεπτικού συστήματος.
Ο Domenico Palli, του Cancer Reasearch and prevention institute στη Φλωρεντία, δήλωσε ότι η έρευνα παρέχει ισχυρές ενδείξεις ότι ο εθισμός στο αλκοόλ αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο θνησιμότητας από αρκετά αίτια σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό, σε μια μεσογειακή χώρα, και πως ο ρόλος του αλκοόλ ως ‘διατροφικού καρκινογόνου’ προκύπτει με αρκετή σαφήνεια.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι οι γυναίκες που είχαν εθισμό στο αλκοόλ παρουσίαζαν υψηλότερα ποσοστά επιβίωσης σε σχέση με τους άντρες, ενδεχομένως επειδή είναι περισσότερο πιθανό να ζητούν βοήθεια για τον αλκοολισμό, δήλωσε ο Palli.
Ο Palli κατέληξε ότι η κατάχρηση αλκοόλ μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δομή και λειτουργικότητα αρκετών οργάνων, αυξάνοντας επομένως τον κίνδυνο θνησιμότητας. Πρόσθεσε ότι άλλες πλευρές του χαρακτηριστικού τρόπου ζωής των αλκοολικών, το κάπνισμα, η κατάχρηση φαρμάκων και η φτωχή διατροφή μπορεί ενδεχομένως να συμβάλλουν στον υψηλό κίνδυνο, σε συνδυασμό με τη μειωμένη συνειδητότητα όσον αφορά την υγεία.

Τα αποτελέσματα δημοσιεύονται στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘Alcoholism: Clinical & Experimental Research.’

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Kαρδιά
3

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
4

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Περισσότερα

14.06.2026

Ήπια θρομβοπενία: Τι είναι και ποια τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Τα αιμοπετάλια παίζουν βασικό ρόλο στην πήξη του αίματος

13.06.2026

Ινδία: Νεκρός 18χρονος από προνύμφες ταινίας που είχαν γεμίσει τον εγκέφαλό του

Η πάθηση δεν συνδέεται απαραίτητα με την κατανάλωση χοιρινού κρέατος

Vepdegestrant: Το νέο φάρμακο για τον καρκίνο του μαστού που «αναγκάζει» τα καρκινικά κύτταρα να αυτοκαταστραφούν
13.06.2026

Vepdegestrant: Το νέο φάρμακο για τον καρκίνο του μαστού που «αναγκάζει» τα καρκινικά κύτταρα να αυτοκαταστραφούν

Άνδρας στην Κίνα πήγε σε νοσκομείο έχοντας καταπιεί ένα ολόκληρο χταπόδι το οποίο είχε κολλήσει στον λαιμό του!
13.06.2026

Άνδρας στην Κίνα πήγε σε νοσκομείο έχοντας καταπιεί ένα ολόκληρο χταπόδι το οποίο είχε κολλήσει στον λαιμό του!

«Βόμβα» από Τούλσι Γκάμπαρντ: «Οι ΗΠΑ χρηματοδότησαν βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία με Πανώλη και Κορωνοϊούς»!
13.06.2026

«Βόμβα» από Τούλσι Γκάμπαρντ: «Οι ΗΠΑ χρηματοδότησαν βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία με Πανώλη και Κορωνοϊούς»!

Κόλλα οστών έφτιαξαν οι Κινέζοι! – Επιδιορθώνει τα κόκκαλα μέσα σε 3 λεπτά!
12.06.2026

Κόλλα οστών έφτιαξαν οι Κινέζοι! – Επιδιορθώνει τα κόκκαλα μέσα σε 3 λεπτά!

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην φιλάτε το σκυλί σας στο στόμα – Ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σας
11.06.2026

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην φιλάτε το σκυλί σας στο στόμα – Ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σας

Συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια: Τα πρώτα «ύπουλα» συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε
11.06.2026

Συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια: Τα πρώτα «ύπουλα» συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά
11.06.2026

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά

Επιστήμονες του Στάνφορντ κατάφεραν να «αντιστρέψουν» τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια
11.06.2026

Επιστήμονες του Στάνφορντ κατάφεραν να «αντιστρέψουν» τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια