Ψυχολογία

Το κρασί “διώχνει” την κατάθλιψη;

Το κρασί “διώχνει” την κατάθλιψη;
Μερικά ποτηράκια κρασί την εβδομάδα μπορούν να μειώσουν κατά ένα τρίτο τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης,σύμφωνα με ισπανούς ερευνητές.
 

Οι ισπανοί επιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Ναβάρα στην Παμπλόνα υποστηρίζουν πως η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ, και ειδικότερα κρασιού, συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο κατάθλιψης.

 
Όσοι καταναλώνουν από δύο έως επτά μικρά ποτηράκια κρασιού την εβδομάδα, έχουν 32% λιγότερες πιθανότητες να νοσήσουν από κατάθλιψη, συγκριτικά με όσους δεν πίνουν ποτέ αλκοόλ.
 
Στην έρευνα, που μελετούσε τη σχέση της μεσογειακής διατροφής με τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών προβλημάτων, συμμετείχαν 5.505 άντρες και γυναίκες ηλικίας από 55 έως 80 ετών στην Ισπανία.
 
Κανείς από τους συμμετέχοντες δεν έπασχε από κατάθλιψη όταν ξεκίνησε η έρευνα.
 
Μετά από περίοδο μελέτης της συμπεριφοράς και της υγείας τους για περίπου επτά χρόνια, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι 443 είχαν διαγνωστεί με κατάθλιψη.
 
Σύμφωνα με τους ερευνητές, εκείνοι που έπιναν κατά μέσο όρο κάθε μέρα 5-15 γραμμάρια αλκοόλ, είχαν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη, συγκριτικά με όσους δεν έπιναν καθόλου.
 
Τα αποτελέσματα της μελέτης τους δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο BMC Medicine.

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Kαρδιά
4

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Περισσότερα

12.08.2026

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!

Ξεσκεπάζεται η συνωμοσία που στοίχισε την ζωή σε εκατομμύρια ανθρώπους

12.08.2026

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία

Eκτόξευσε ενέργεια, αντοχή και απόδοση με την πιο δυνατή Ashwagandha!

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45
11.08.2026

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους
11.08.2026

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης
11.08.2026

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης

Υπνική άπνοια: Τι αποκαλύπτουν οι τελευταίες μελέτες για το ροχαλητό
11.08.2026

Υπνική άπνοια: Τι αποκαλύπτουν οι τελευταίες μελέτες για το ροχαλητό

Άννα Κορακάκη: Η συγκινητική ανάρτηση από την Ελληνίδα Ολυμπιονίκη – Αποκάλυψε το σπουδαιότερο «μετάλλιό» της
09.08.2026

Άννα Κορακάκη: Η συγκινητική ανάρτηση από την Ελληνίδα Ολυμπιονίκη – Αποκάλυψε το σπουδαιότερο «μετάλλιό» της

Γιατί το μέλι δεν χαλάει σχεδόν ποτέ; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση
08.08.2026

Γιατί το μέλι δεν χαλάει σχεδόν ποτέ; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση

Βρίσκεσαι σε δίαιτα; – 11+1 καθημερινά λάθη που μπορεί να κρατούν τη ζυγαριά «κολλημένη»
08.08.2026

Βρίσκεσαι σε δίαιτα; – 11+1 καθημερινά λάθη που μπορεί να κρατούν τη ζυγαριά «κολλημένη»

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς σε εξόρμηση με την σύντροφό του στις ελβετικές Άλπεις – Δείτε τα τρυφερά στιγμιότυπα
08.08.2026

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς σε εξόρμηση με την σύντροφό του στις ελβετικές Άλπεις – Δείτε τα τρυφερά στιγμιότυπα