Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Καμπάνια Προώθησης Εμβολιασμού κατά της COVID-19 από το Prolepsis

Καμπάνια Προώθησης Εμβολιασμού κατά της COVID-19 από το Prolepsis

To Ινστιτούτο Prolepsis σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Stanford των ΗΠΑ πραγματοποιεί από την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου πανελλαδική καμπάνια στο Facebook για την προώθηση του εμβολιασμού κατά της COVID-19.

Η καμπάνια απευθύνεται σε γονείς εφήβων, νέους, γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, ομάδες με έντονα θρησκευτικά ενδιαφέροντα, κοινότητες μουσουλμάνων Δυτ. Θράκης, κοινότητες Ρομά, κ.ά., που κατά τεκμήριο επιδεικνύουν χαμηλά ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης κατά της COVID-19 σε σχέση με τον μέσο όρο.

Στην καμπάνια, που αποτελείται από στοχευμένα μηνύματα δημόσιας υγείας με τη μορφή εικαστικών και σύντομων βίντεο, συμμετέχουν εθελοντικά γιατροί, νοσηλευτές, καθηγητές Πανεπιστημίου, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, φαρμακοποιοί, αθλητές, εκπρόσωποι της Εκκλησίας και θρησκευτικών κοινοτήτων, και διαμεσολαβητής Ρομά.

Το κόστος της προώθησης της καμπάνιας στο Facebook καλύπτεται εξολοκλήρου από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Stanford, ενώ όλες οι εργασίες που αφορούν στον σχεδιασμό, την προετοιμασία, υλοποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων γίνονται από το Ινστιτούτο Prolepsis, χωρίς χρηματοδότηση.

Προκειμένου να εκτιμηθεί η αποτελεσματικότητα της δράσης, η καμπάνια υλοποιήθηκε δοκιμαστικά από τα μέσα Οκτωβρίου σε 22 περιφερειακές ενότητες που παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης, με βάση στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από επίσημους φορείς (emvolio.gov, ECDC, ΕΟΔΥ).

Το υλικό της καμπάνιας (43 διαφορετικά επώνυμα βίντεο και 15 εικαστικά) προβλήθηκε συνολικά 26.070.812 φορές σε 1.878.601 χρήστες του Facebook.

Η προκαταρκτική αξιολόγηση των στοιχείων έδειξε ότι κατά την περίοδο των 3 πρώτων εβδομάδων εφαρμογής του προγράμματος- σε σχέση με τις 3 προηγούμενες εβδομάδες –υπήρξε σημαντική αύξηση των ραντεβού για εμβολιασμό τόσο στο σύνολο της χώρας όσο και στις 22 περιφερειακές ενότητες εφαρμογής του προγράμματος.

Όμως, στις περιφέρειες εφαρμογής της καμπάνιας σε σύγκριση με τις περιφέρειες όπου δεν υλοποιήθηκε η καμπάνια:

– η αύξηση ήταν κατά 6% μεγαλύτερη στο σύνολο του πληθυσμού, ενώ,

-για τις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας η αύξηση ήταν μεγαλύτερη κατά 16% και,

-για την ομάδα γονέων εφήβων (13-17) ηλικίας 28-60 η αύξηση ήταν μεγαλύτερη κατά 7,5%.

Τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την υλοποίηση στις 22 περιφερειακές ενότητες, οδήγησαν στην επέκταση της δράσης ευαισθητοποίησης σε πανελλαδικό επίπεδο.

«Κατά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι η συγκεκριμένη δράση επικοινωνίας απέδωσε μετρήσιμη αύξηση των ραντεβού εμβολιασμού στις 22 περιφερειακές ενότητες που υλοποιήθηκε, σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ελλάδα όπου δεν προβλήθηκαν τα μηνύματα της ενημερωτικής εκστρατείας.

Ευχαριστούμε θερμά την Αναπληρώτρια Υπουργό Υγείας κα Μίνα Γκάγκα και τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, για την πολύτιμη συνδρομή τους με την παραχώρηση ανώνυμων στατιστικών δεδομένων που αφορούν στην πορεία των ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 και στον αριθμό των εμβολιασμών» επεσήμανε η κ. Αθηνά Λινού, Καθηγήτρια Επιδημιολογίας και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Prolepsis.

Η ανάλυση των στοιχείων και η αξιοποίηση των μέχρι σήμερα αποτελεσμάτων έχει εξεταστεί και έχει λάβει έγκριση από Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας.

Η συγκεκριμένη δράση αποσκοπεί αποκλειστικά στην προώθηση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 και δεν συνδέεται με καμία εμπορική ή πολιτική δραστηριότητα.

Κατά τον σχεδιασμό της αποκλείστηκε η συμμετοχή εκπροσώπων πολιτικών φορέων.

Τα βίντεο της καμπάνιας είναι διαθέσιμα εδώ.

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

17.11.2025

Τι αποκαλύπτουν τα τατουάζ για την προσωπικότητά μας

Ελευθερία και ανεξαρτησία ή συναισθηματικό βάρος;

17.11.2025

3+1 περίεργα σημάδια που δείχνουν ότι γερνάμε – Από το ύψος μέχρι και την φωνή

Καθώς γερνάμε, είναι λογικό να παρατηρούμε κάποιες σημαντικές αλλαγές στο σώμα μας.  Ποιες είναι αυτές όμως; Μπορεί να «στραβώσουν» τα δόντια σας Η Dr. Leila Jahangiri, πρόεδρος της προσθετικής στο New York University College of Dentistry, μιλώντας στο New York Times, είπε πώς δεν είναι ασυνήθιστο τα δόντια να «μετατοπίζονται» καθώς μεγαλώνουμε και αυτό το […]

Αυτά είναι τα δυο φρούτα που περιέχουν φισετίνη – Η αντιγηραντική ουσία που κάνει θαύματα!
17.11.2025

Αυτά είναι τα δυο φρούτα που περιέχουν φισετίνη – Η αντιγηραντική ουσία που κάνει θαύματα!

Οι διατροφολόγοι ορκίζονται σε αυτά τα 2 ψάρια – Εσύ τα βάζεις στο πιάτο σου;
17.11.2025

Οι διατροφολόγοι ορκίζονται σε αυτά τα 2 ψάρια – Εσύ τα βάζεις στο πιάτο σου;

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από μια χειρουργική επέμβαση
17.11.2025

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από μια χειρουργική επέμβαση

Το νερό από τα μακαρόνια δεν πάει χαμένο – Δείτε πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε
16.11.2025

Το νερό από τα μακαρόνια δεν πάει χαμένο – Δείτε πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε

Υπάρχουν 7 τύποι ξεκούρασης – Πώς θα καταλάβετε ποιον χρειάζεστε
16.11.2025

Υπάρχουν 7 τύποι ξεκούρασης – Πώς θα καταλάβετε ποιον χρειάζεστε

Και με δικαστική «βούλα» τα εμβόλια κατά Covid-19 ήταν θανατηφόρα! – Το Δημόσιο θα πληρώσει αποζημιώσεις!
15.11.2025

Και με δικαστική «βούλα» τα εμβόλια κατά Covid-19 ήταν θανατηφόρα! – Το Δημόσιο θα πληρώσει αποζημιώσεις!

Καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα της γρίπης των πτηνών H5N5 σε άνθρωπο στις ΗΠΑ
15.11.2025

Καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα της γρίπης των πτηνών H5N5 σε άνθρωπο στις ΗΠΑ

Εξάνθημα πίσω από το αυτί: Αυτές είναι όλες οι πιθανές αιτίες
15.11.2025

Εξάνθημα πίσω από το αυτί: Αυτές είναι όλες οι πιθανές αιτίες