Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Gold βραβείο για τα παιδικά χωριά SOS στα Content Marketing Awards

Βίντεο
Gold βραβείο για τα παιδικά χωριά SOS στα Content Marketing Awards

Τα Παιδικά Χωριά SOS απέσπασαν το Gold βραβείο“ Best Content Marketing Program| NGO” στα Content Marketing Awards τηςBOUSSIAS, για την digital καμπάνια «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου» που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας το 2020.

Η τελετή απονομής έγινε την Τετάρτη 14 Ιουλίου σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο House124, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

Με όχημα την καμπάνια, τα Παιδικά Χωριά SOS ανέδειξαν με διάθεση αλληλεγγύης και ενότητας τον σπουδαίο ρόλο της μητέρας στο ευρύ κοινό, σε μια ιδιαίτερη περίοδο που χαρακτηριζόταν από συνεχείς προκλήσεις και αντιξοότητες.

Συγκεκριμένα, με την πολύτιμη αρωγή της Σίσσυς Χρηστίδου διοργανώθηκαν δύο συναντήσεις με πρωταγωνίστριες εργαζόμενες μαμάδες που προέρχονταν από διαφορετικούς κλάδους και συζήτησαν για το πώς βιώνουν τον ρόλο της μητέρας στην καθημερινότητά τους, αλλά και για τις δυσκολίες που προέκυψαν με την πανδημία.

Το κοινό είχε την ευκαιρία να τις παρακολουθήσει μέσα από το YouTube  κανάλι της Σίσσυς Χρηστίδου και από ένα Instagramlive από τον προσωπικό της λογαριασμό αντίστοιχα.

Η ενέργεια είχε παράλληλα διαδραστικό χαρακτήρα, αφού το κοινό είχε τη δυνατότητα να ενισχύσει το έργο του Οργανισμού, στέλνοντας ο καθένας με sms την πιο γλυκιά ευχή του στη δική του μαμά, χρησιμοποιώντας τον 5ψήφιο αριθμό 19820 των Παιδικών Χωριών SOS, την οποία είχε τη δυνατότητα να κατεβάσει ως έτοιμη ευχετήρια κάρτα από την ιστοσελίδα του Οργανισμού και να της την στείλει.

Τη δράση προώθησαν μέσα από τα social media τους πληθώρα Influencers, αυξάνοντας σημαντικά την ανταπόκριση του κοινού, αλλά και τα αποτελέσματα της καμπάνιας συνολικά, επιτυγχάνοντας πολύ υψηλό reach και engagement.

Την καμπάνια σχεδίασε, υλοποίησε και υποστήριξε πλήρως η εταιρεία The Kompany, ενώ η Enjoin και η δi fferentiate ανέλαβαν τον σχεδιασμό του δημιουργικού και τη διαχείριση του υλικού στην ιστοσελίδα των Παιδικών Χωριών SOSαντίστοιχα.

Με αφορμή τη βράβευση, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, Έλσα Σταθοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι για το Gold βραβείο που λάβαμε στα Content Marketing Awards. Η καμπάνια μας «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου» υλοποιήθηκε σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλους εξαιτίας της πανδημίας και δικός μας στόχος ήταν να καταφέρουμε να έρθουμε πιο «κοντά» και να αναδείξουμε αξίες που έχουν πραγματικά σημασία, όπως η οικογένεια και η αναγνώριση των σημαντικών ανθρώπων στη ζωή μας.

 Ευχαριστούμε πολύ όσους συνεργάστηκαν μαζί μας και μας βοήθησαν να λάβουμε αυτή τη διάκριση, καθώς και όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και έγιναν κοινωνοί αυτής της καμπάνιας, στηρίζοντας παράλληλα το έργο μας». 

Λίγα λόγια για τα Παιδικά Χωριά SOS

Με εκτενή δράση σε 136 χώρες και 70 χρόνια εμπειρίας σε προγράμματα πρόληψης, οικογενειακής φροντίδας εναλλακτικού τύπου και υποστηριζόμενης ανεξάρτητης διαβίωσης, τα Παιδικά Χωριά SOS είναι ηγετικός φορέας προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών παγκοσμίως, με έμφαση στα παιδιά που έχουν χάσει ή κινδυνεύουν να χάσουν την οικογένειά τους.

Στην Ελλάδα, τα Παιδικά Χωριά SOS ιδρύθηκαν το 1975.

Έχοντας ως στόχο κάθε παιδί να μεγαλώνει σε μια οικογένεια υλοποιούν προγράμματα και δράσεις σε τρεις άξονες:

(α) Ενδυνάμωση Οικογένειας, με 9 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και 6 Κέντρα Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης σε όλη την Ελλάδα και στόχο την αποκατάσταση των δυσλειτουργιών στο εσωτερικό της οικογένειας και την αποτροπή του κινδύνου απομάκρυνσης των παιδιών από το πλαίσιό της,

(β) Προώθηση της Αναδοχής, σε συνεργασία με 5 Περιφέρειες στην Ελλάδα, και,

(γ) Εναλλακτική Φροντίδα με 4 Παιδικά Χωριά SOS, 2 Στέγες Νέων και τον Ξενώνα Βρεφών SOS για παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να μεγαλώσουν με τη βιολογική οικογένειά τους.

Η Διεθνής Ένωση των Παιδικών Χωριών SOS είναι σταθερός συνομιλητής και εταίρος, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κράτη μέλη της, όσο και σε διεθνείς πρωτοβουλίες και συνεργασίες όπως η καμπάνια Opening Doors for Europe.

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

16.09.2025

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από μια χειρουργική επέμβαση

Χρήσιμες συμβουλές για να είσαστε έτοιμοι και χωρίς επιπλέον άγχος

11.09.2025

Η πρωτεΐνη που θα τρώει τα κύτταρα που μας αρρωσταίνουν

Τι κάνει το νέο «εργαλείο»

Οι ενέσεις αδυνατίσματος μπήκαν στη λίστα του ΠΟΥ με τα «βασικά φάρμακα»
09.09.2025

Οι ενέσεις αδυνατίσματος μπήκαν στη λίστα του ΠΟΥ με τα «βασικά φάρμακα»

Ο ΕΟΦ προειδοποιεί για συμπλήρωμα διατροφής με μη εγκεκριμένη ουσία – Δείτε ποιο αφορά
09.09.2025

Ο ΕΟΦ προειδοποιεί για συμπλήρωμα διατροφής με μη εγκεκριμένη ουσία – Δείτε ποιο αφορά

Οι επιστήμονες βρήκαν έναν απρόσμενο λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερη ζάχαρη
08.09.2025

Οι επιστήμονες βρήκαν έναν απρόσμενο λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερη ζάχαρη

Τι αποκαλύπτουν τα τατουάζ για την προσωπικότητά μας
08.09.2025

Τι αποκαλύπτουν τα τατουάζ για την προσωπικότητά μας

Καθιστική ζωή στο γραφείο: Τι να προσέξεις στη διατροφή σου για να μη «χάσεις την μπάλα»
08.09.2025

Καθιστική ζωή στο γραφείο: Τι να προσέξεις στη διατροφή σου για να μη «χάσεις την μπάλα»

Γιατί τα νήπια κλαίνε όταν πάνε σχολείο; Πόσο καιρό παίρνει η προσαρμογή τους;
08.09.2025

Γιατί τα νήπια κλαίνε όταν πάνε σχολείο; Πόσο καιρό παίρνει η προσαρμογή τους;

3+1 περίεργα σημάδια που δείχνουν ότι γερνάμε – Από το ύψος μέχρι και την φωνή
08.09.2025

3+1 περίεργα σημάδια που δείχνουν ότι γερνάμε – Από το ύψος μέχρι και την φωνή

Συνδέεται τελικά η κατανάλωση κρέατος με αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου; – Tι δείχνει νέα έρευνα
08.09.2025

Συνδέεται τελικά η κατανάλωση κρέατος με αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου; – Tι δείχνει νέα έρευνα