Ομορφιά

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

Μάλιστα, 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες, χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς.

Τα παραπάνω συμπεράσματα καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021.

Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών, με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Αναλυτικότερα:

-πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα:

-ενδιαφέρεται για μάρκες που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%),

-είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης,

-υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Οι Millenians πρωτοπόροι

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials ( η γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000), ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι:

-τα αποσμητικά,

-τα αφρόλουτρα και,

-οι αφροί ξυρίσματος,

σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας, με:

4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με:

την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος),

-αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική.

Η κατηγορία περιποίησης γενειάδας

Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται, τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας.

Οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex.

Τα κριτήρια επιλογής προϊόντων από τους άνδρες

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται.

Συγκεκριμένα, πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών:

-η δημοφιλία και,

-το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα, αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για

το αφρόλουτρο.

Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία.

Αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου:

– τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς και,

-ο τύπος δέρματος, είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι:

-3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής, μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.

Κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης παραμένει το σούπερ μάρκετ και το φυσικό κατάστημα.

Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα:

-για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και,

-τις κρέμες ματιών (26%),

ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.

Ομορφιά

11.06.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!

Ανακαλύψτε τη δύναμη της S-CURVE, για σφιχτούς, καλοσχηματισμένους γλουτούς με φυσική λάμψη και απαλότητα – χωρίς νυστέρι!

10.06.2025

Η «βιταμίνη της νεανικότητας»: Ποιες τροφές την περιέχουν

Η βιταμίνη Ε γνωστή ως «βιταμίνη της νεότητας», καθώς φροντίζει την υγεία και την ελαστικότητα του δέρματος

Δείτε για ποιο λόγο είναι σημαντικό να βουρτσίζουμε τα δόντια μας κάθε βράδυ (βίντεο)
10.06.2025

Δείτε για ποιο λόγο είναι σημαντικό να βουρτσίζουμε τα δόντια μας κάθε βράδυ (βίντεο)

Ειδικοί αποκαλύπτουν: Γιατί δεν πρέπει να βάζετε άρωμα στο λαιμό
10.06.2025

Ειδικοί αποκαλύπτουν: Γιατί δεν πρέπει να βάζετε άρωμα στο λαιμό

Aκαταμάχητα πόδια εν όψει καλοκαιριού: Απαλλαχθείτε από τις ξηρές φτέρνες
04.06.2025

Aκαταμάχητα πόδια εν όψει καλοκαιριού: Απαλλαχθείτε από τις ξηρές φτέρνες

Οδοντόκρεμα για τα σπυράκια: Tελικά δουλεύει;
03.06.2025

Οδοντόκρεμα για τα σπυράκια: Tελικά δουλεύει;

After Shave Mist & Face Mist Lifting σε προσφορά: Τα βραβευμένα προϊόντα που μεταμορφώνουν την επιδερμίδα σας!
26.05.2025

After Shave Mist & Face Mist Lifting σε προσφορά: Τα βραβευμένα προϊόντα που μεταμορφώνουν την επιδερμίδα σας!

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!
23.05.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!

Γιατί δεν νιώθεις ποτέ «αρκετά όμορφη»: Η ψυχολογία πίσω από την εικόνα στον καθρέφτη
21.05.2025

Γιατί δεν νιώθεις ποτέ «αρκετά όμορφη»: Η ψυχολογία πίσω από την εικόνα στον καθρέφτη

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!
08.05.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

15.06.2025

Το Δημόσιο αποδίδει ευθύνη στον αστυνομικό για την καθυστέρηση διάγνωσης καρκίνου στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο

«Δεν αναζήτησε τη βιοψία»

15.06.2025

Ξεκινάει η κατ’ οίκον διανομή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους – Τι πρέπει να κάνουν οι ασθενείς

Βήμα-βήμα η διαδικασία

Τεράστιος ο κίνδυνος που ελλοχεύει για τις έγκυες γυναίκες εξαιτίας της ακραίας ζέστης – Δείτε γιατί
13.06.2025

Τεράστιος ο κίνδυνος που ελλοχεύει για τις έγκυες γυναίκες εξαιτίας της ακραίας ζέστης – Δείτε γιατί

Νόσος του Crohn: Γυναίκα αποκαλύπτει 4 συμπτώματα που οι περισσότεροι αγνοούν
13.06.2025

Νόσος του Crohn: Γυναίκα αποκαλύπτει 4 συμπτώματα που οι περισσότεροι αγνοούν

Τα φρούτα και τα λαχανικά που πρέπει να καταναλώνονται με τη φλούδα
13.06.2025

Τα φρούτα και τα λαχανικά που πρέπει να καταναλώνονται με τη φλούδα

Τι θα συμβεί αν κατά λάθος καταπιείτε ένα σκουλήκι σε φρούτα; – Πόσο επικίνδυνο είναι και τι να κάνετε
13.06.2025

Τι θα συμβεί αν κατά λάθος καταπιείτε ένα σκουλήκι σε φρούτα; – Πόσο επικίνδυνο είναι και τι να κάνετε

Γνωρίζετε την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε καθημερινά;
13.06.2025

Γνωρίζετε την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε καθημερινά;

To γνωρίζατε; – Αυτή είναι η ιδανική ώρα για άσκηση αν θέλετε να χάσετε βάρος
13.06.2025

To γνωρίζατε; – Αυτή είναι η ιδανική ώρα για άσκηση αν θέλετε να χάσετε βάρος

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!
13.06.2025

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Μεταμορφωθείτε λίγο πριν το καλοκαίρι!

Έχετε τριχόπτωση ή θέλετε ενίσχυση της τριχοφυΐας; Δοκιμάστε τη λοσιόν τσουκνίδας με δώρο χειροποίητο σαπούνι!
13.06.2025

Έχετε τριχόπτωση ή θέλετε ενίσχυση της τριχοφυΐας; Δοκιμάστε τη λοσιόν τσουκνίδας με δώρο χειροποίητο σαπούνι!