Διατροφή

Αυτός είναι ο ξηρός καρπός που μπορεί να ρίξει το σάκχαρο μέσα σε 90 λεπτά

Πολλοί αγνοούν το γεγονός ότι μπορεί να έχουν διαβήτη τύπου 2, καθώς τα συμπτώματά του δεν γίνονται πάντα αισθητά
Αυτός είναι ο ξηρός καρπός που μπορεί να ρίξει το σάκχαρο μέσα σε 90 λεπτά

Υπάρχει ένας ξηρός καρπός ο οποίος πρέπει να καταναλώνεται καθημερινά καθώς προστατεύει από διαβήτη και μπορεί να ρίξει το σάκχαρο μέσα σε 90 λεπτά.

Μελέτη του 2021 δείχνει ότι υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα από την κατανάλωση αμυγδάλων, τα οποία βοηθούν να μειωθεί το σάκχαρο στο αίμα.

Χαρακτηριστικά η επικεφαλής ερευνήτρια Δρ. Rachel Brown είχε αναφέρει:

«Η μελέτη μας έδειξε ότι τα αμύγδαλα μετριάζουν την απόκριση στο σάκχαρο του αίματος μετά το γεύμα. Αυτό είναι σημαντικό επειδή τα σταθερά υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μετά την κατανάλωση ενός γεύματος μπορεί να σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων».

Τα οφέλη των αμυγδάλων στα επίπεδα σακχάρου

Την έρευνα είχε κάνει η Δρ. Brown, καθηγήτρια Διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Οτάγκο, και περιελάμβανε 100 ενήλικες από τη Νέα Ζηλανδία ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών.

Στους συμμετέχοντες δόθηκαν είτε:

  • τουλάχιστον 42,5 γραμμάρια άψητων αμυγδάλων
  • είτε ένα γλυκό μπισκότο ισοδύναμο σε θερμίδες.

Κάθε σνακ αντιπροσώπευε το 10% της συνολικής ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης, πράγμα που σήμαινε ότι η ποσότητα που καταναλωνόταν διέφερε για ορισμένα άτομα.

Η μελέτη ανέδειξε επίσης πιθανά οφέλη από την κατανάλωση αμυγδάλων για την απώλεια βάρους, τα οποία θα μπορούσαν στη συνέχεια να βοηθήσουν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.

Διαβήτης: Συμπτώματα

Πολλοί άνθρωποι αγνοούν το γεγονός ότι μπορεί να έχουν διαβήτη τύπου 2, καθώς τα συμπτώματά του δεν γίνονται πάντα αισθητά.

Τα σημάδια του διαβήτη τύπου 2 μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • συχνότερη ανάγκη ούρησης, ιδιαίτερα τη νύχτα,
  • ασταμάτητη δίψα,
  • αίσθημα υπερβολικής κόπωσης,
  • απώλεια βάρους χωρίς προσπάθεια,
  • κνησμό ή επεισόδια άφθας γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων,
  • πληγές ή κοψίματα που επουλώνονται αργά και
  • θολή όραση.

Διατροφή

11.08.2026

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45

Ύπνος, άσκηση, προληπτικές εξετάσεις και σωστή διατροφή μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για ένα πιο δυνατό σώμα τα επόμενα χρόνια

11.08.2026

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης

Από τη βρώμη και τα όσπρια μέχρι τα λιπαρά ψάρια, τους ξηρούς καρπούς και το αβοκάντο

Γιατί το μέλι δεν χαλάει σχεδόν ποτέ; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση
08.08.2026

Γιατί το μέλι δεν χαλάει σχεδόν ποτέ; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση

Βρίσκεσαι σε δίαιτα; – 11+1 καθημερινά λάθη που μπορεί να κρατούν τη ζυγαριά «κολλημένη»
08.08.2026

Βρίσκεσαι σε δίαιτα; – 11+1 καθημερινά λάθη που μπορεί να κρατούν τη ζυγαριά «κολλημένη»

Αυτά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά του Αυγούστου: Οι εποχικές επιλογές που πρέπει να βάλετε στο τραπέζι σας
07.08.2026

Αυτά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά του Αυγούστου: Οι εποχικές επιλογές που πρέπει να βάλετε στο τραπέζι σας

Τηγανητά αυγά χωρίς πολλές θερμίδες: Τα λάθη που αυξάνουν το λάδι και οι λύσεις
07.08.2026

Τηγανητά αυγά χωρίς πολλές θερμίδες: Τα λάθη που αυξάνουν το λάδι και οι λύσεις

Γιατί οι αντζούγιες θεωρούνται «υπερτροφή» – Τα σημαντικά οφέλη για την υγεία
25.07.2026

Γιατί οι αντζούγιες θεωρούνται «υπερτροφή» – Τα σημαντικά οφέλη για την υγεία

Personal trainer αποκαλύπτει: Αυτό είναι το λάθος με τα παπούτσια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμών
16.07.2026

Personal trainer αποκαλύπτει: Αυτό είναι το λάθος με τα παπούτσια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμών

Το τρόφιμο που «χτίζει» γερά οστά και μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων
15.07.2026

Το τρόφιμο που «χτίζει» γερά οστά και μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων

Το κόκκινο φρούτο που μπορεί να μειώσει την πίεση και να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη
15.07.2026

Το κόκκινο φρούτο που μπορεί να μειώσει την πίεση και να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Kαρδιά
4

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Περισσότερα

13.08.2026

Πώς η υπερβολική εφίδρωση συνδέεται με το νευρικό σύστημα: Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

Η πρωτοπαθής υπεριδρωσία εκτιμάται ότι επηρεάζει περίπου το 2% έως 5% του πληθυσμού

13.08.2026

«Στερεύουν» τα αποθέματα αίματος: Αναβολές στις μεταγγίσεις ασθενών

Η κατάσταση γίνεται πιο δύσκολη τους καλοκαιρινούς μήνες

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν
12.08.2026

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν
12.08.2026

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν

Καρδιολόγοι αποκαλύπτουν: Αυτές είναι οι 5 απλές συνήθειες που προστατεύουν την καρδιά
12.08.2026

Καρδιολόγοι αποκαλύπτουν: Αυτές είναι οι 5 απλές συνήθειες που προστατεύουν την καρδιά

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!
12.08.2026

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία
12.08.2026

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45
11.08.2026

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους
11.08.2026

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης
11.08.2026

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης