Διατροφή

Βοηθούν στην απώλεια βάρους: Αυτές είναι οι τροφές που προκαλούν κορεσμό

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι μειώνοντας την πρόσληψη φαγητού, γενικώς, θα αδυνατίσουν
Βοηθούν στην απώλεια βάρους: Αυτές είναι οι τροφές που προκαλούν κορεσμό

Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες τροφές οι οποίες βοηθούν στην απώλεια βάρους καθώς προκαλούν κορεσμό με αποτέλεσμα να σας κάνουν να νιώθετε για περισσότερη ώρα χορτάτοι.

Σε γενικές γραμμές, τρώγοντας κανείς λιγότερο και κάνοντας περισσότερη άσκηση, μπορεί να φτάσει πιο κοντά στο επιθυμητό βάρος.

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι μειώνοντας την πρόσληψη φαγητού γενικώς, θα αδυνατίσουν.

Συγκεκριμένες τροφές ωστόσο, μπορούν πραγματικά να σάς βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

Ο διατροφολόγος και προσωπικός γυμναστής Luke Hanna αποκαλύπτει εννέα τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην καύση του λίπους – συμπεριλαμβανομένης μιας που μπορεί να σας εκπλήξει.

Δεν είναι οι ίδιες οι τροφές που οδηγούν σε άμεση απώλεια βάρους, αλλά το αίσθημα κορεσμού που προκαλούν για περισσότερη ώρα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τρώτε τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.

Μιλώντας στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok, ο ειδικός εξηγεί: «Πρόκειται για τροφές που προκαλούν κορεσμό, πράγμα που σημαίνει ότι σάς βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα».

Οι τροφές αυτές είναι:

  • Λευκά ψάρια
  • Κοτόπουλο
  • Βρόμη
  • Ελληνικό γιαούρτι
  • Φρούτα
  • Ποπ-κορν
  • Ζυμαρικά ολικής άλεσης
  • Λαχανικά με πολλές φυτικές ίνες, όπως μπρόκολο, καρότα και κουνουπίδι

Συνέστησε επίσης την κατανάλωση πατάτας, μιας τροφής που οι περισσότεροι αποφεύγουν όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Ο Luke τονίζει ότι προφανώς αποφεύγουμε τις τηγανιτές πατάτες, όχι όμως και τις πατάτες που μαγειρεύουμε με υγιεινό τρόπο, δηλαδή τις ψητές ή τις βραστές.

Η συμβουλή του υποστηρίζεται από μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση European Journal of Clinical Nutrition, η οποία ανέλυσε μια ποικιλία τροφίμων για να δημιουργήσει έναν δείκτη κορεσμού προκειμένου να υπολογίσει πόσο χορτάτους μάς αφήνουν μετά το φαγητό.

Ως βάση για τη βαθμολογία χρησιμοποιήθηκε το λευκό ψωμί, ενώ τα περισσότερα τρόφιμα σημείωσαν ίσες ή υψηλότερες βαθμολογίες όσον αφορά τον κορεσμό.

Οι πατάτες βρέθηκαν να έχουν την υψηλότερη βαθμολογία στον δείκτη κορεσμού.

Οι συγγραφείς της μελέτης δήλωσαν: «Την υψηλότερη βαθμολογία πήραν οι βραστές πατάτες, η οποία ήταν επταπλάσια από τη χαμηλότερη βαθμολογία που έλαβε το κρουασάν».

Διατροφή

11.08.2026

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45

Ύπνος, άσκηση, προληπτικές εξετάσεις και σωστή διατροφή μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για ένα πιο δυνατό σώμα τα επόμενα χρόνια

11.08.2026

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης

Από τη βρώμη και τα όσπρια μέχρι τα λιπαρά ψάρια, τους ξηρούς καρπούς και το αβοκάντο

Γιατί το μέλι δεν χαλάει σχεδόν ποτέ; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση
08.08.2026

Γιατί το μέλι δεν χαλάει σχεδόν ποτέ; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση

Βρίσκεσαι σε δίαιτα; – 11+1 καθημερινά λάθη που μπορεί να κρατούν τη ζυγαριά «κολλημένη»
08.08.2026

Βρίσκεσαι σε δίαιτα; – 11+1 καθημερινά λάθη που μπορεί να κρατούν τη ζυγαριά «κολλημένη»

Αυτά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά του Αυγούστου: Οι εποχικές επιλογές που πρέπει να βάλετε στο τραπέζι σας
07.08.2026

Αυτά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά του Αυγούστου: Οι εποχικές επιλογές που πρέπει να βάλετε στο τραπέζι σας

Τηγανητά αυγά χωρίς πολλές θερμίδες: Τα λάθη που αυξάνουν το λάδι και οι λύσεις
07.08.2026

Τηγανητά αυγά χωρίς πολλές θερμίδες: Τα λάθη που αυξάνουν το λάδι και οι λύσεις

Γιατί οι αντζούγιες θεωρούνται «υπερτροφή» – Τα σημαντικά οφέλη για την υγεία
25.07.2026

Γιατί οι αντζούγιες θεωρούνται «υπερτροφή» – Τα σημαντικά οφέλη για την υγεία

Personal trainer αποκαλύπτει: Αυτό είναι το λάθος με τα παπούτσια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμών
16.07.2026

Personal trainer αποκαλύπτει: Αυτό είναι το λάθος με τα παπούτσια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμών

Το τρόφιμο που «χτίζει» γερά οστά και μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων
15.07.2026

Το τρόφιμο που «χτίζει» γερά οστά και μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων

Το κόκκινο φρούτο που μπορεί να μειώσει την πίεση και να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη
15.07.2026

Το κόκκινο φρούτο που μπορεί να μειώσει την πίεση και να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Kαρδιά
4

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Περισσότερα

13.08.2026

Πώς η υπερβολική εφίδρωση συνδέεται με το νευρικό σύστημα: Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

Η πρωτοπαθής υπεριδρωσία εκτιμάται ότι επηρεάζει περίπου το 2% έως 5% του πληθυσμού

13.08.2026

«Στερεύουν» τα αποθέματα αίματος: Αναβολές στις μεταγγίσεις ασθενών

Η κατάσταση γίνεται πιο δύσκολη τους καλοκαιρινούς μήνες

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν
12.08.2026

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν
12.08.2026

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν

Καρδιολόγοι αποκαλύπτουν: Αυτές είναι οι 5 απλές συνήθειες που προστατεύουν την καρδιά
12.08.2026

Καρδιολόγοι αποκαλύπτουν: Αυτές είναι οι 5 απλές συνήθειες που προστατεύουν την καρδιά

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!
12.08.2026

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία
12.08.2026

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45
11.08.2026

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους
11.08.2026

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης
11.08.2026

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης