Διατροφή

Απώλεια βάρους: «Μαγικά» φρούτα που… χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

Απώλεια βάρους: «Μαγικά» φρούτα που… χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

Ορισμένα φρούτα είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και φυσικά σάκχαρα και δεν είναι λόγος για να τα αποφεύγουμε, πιστεύοντας λανθασμένα πως μας παχαίνουν.

Μας παρέχουν αμέτρητα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν χρόνιες ασθένειες και παθήσεις, όπως ο καρκίνος ενώ μπορούν να ενισχύσουν και τις προσπάθειές μας για απώλεια βάρους.

Παρακάτω θα δούμε φρούτα κατά του λίπους που μας «χαρίζουν» επίπεδη κοιλιά, συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και την μείωση του λίπους καθώς είναι φυσικά χαμηλά σε θερμίδες, υψηλά σε όγκο λόγω της φυσικής τους περιεκτικότητα σε νερό και ταυτόχρονα είναι και αντιφλεγμονώδη.

Η φλεγμονή αυξάνει την εναπόθεση λίπους στο σώμα, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς, ενώ τα αντιφλεγμονώδη τρόφιμα, όπως τα φρούτα, μπορούν να βοηθήσουν στην καύση λίπους σε αυτές τις περιοχές, μας εξηγούν οι ειδικοί.

Ένα μήλο την ημέρα

Τα μήλα είναι τόσο γνωστά για τις αντικαρκινικές τους ιδιότητες, που ξεχνάμε ότι συμβάλλουν στην αποκατάσταση του μικροβιώματος του εντέρου.

Οι φυτικές ίνες και οι πολυφαινόλες στο δέρμα και τη σάρκα τους «ζυμώνονται» στο παχύ έντερο όπου τροφοδοτούν την ανάπτυξη ευεργετικών βακτηρίων, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση της φλεγμονής.

Μια χούφτα μούρα

Τα μούρα είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Τώρα σύμφωνα με νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Appetite, φαίνεται ότι αν καταναλωθούν ως απογευματινό σνακ μπορεί να μειώσουν την όρεξή σας, μειώνοντας τις πιθανότητες υπερκατανάλωσης.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έτρωγαν μούρα ως απογευματινό, κατανάλωναν κατά μέσο όρο 133 λιγότερες θερμίδες στο δείπνο.

Γκρέιπφρουτ (και) κατά της χοληστερίνης

Το μισό γκρέιπφρουτ περιέχει μόνο περίπου 40 θερμίδες και σχεδόν 4,5 γραμμάρια πηκτίνης, μια διαλυτή ίνα γνωστή για την ικανότητά της να μειώνει τα επίπεδα της χοληστερίνης.

Σύμφωνα με το Journal of Medicinal Food, η κατανάλωση μισού φρέσκου γκρέιπφρουτ πριν από τα γεύματα συσχετίστηκε με σημαντική απώλεια βάρους, κατά μέσο όρο 3,5 κιλά σε 12 εβδομάδες ενώ βελτιώνεται και η αντίσταση στην ινσουλίνη.

Αβοκάντο, το δημοφιλές

Οι φυτικές ίνες και τα μονοακόρεστα λίπη από την κατανάλωση ενός αβοκάντο την ημέρα βελτιώνουν την υγιή μικροχλωρίδα του εντέρου και βοηθούν στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με επιστημονική μελέτη.

Επιπλέον, έρευνα στο Journal of the American Heart Association έδειξε ότι η κατανάλωση ενός αβοκάντο την ημέρα συσχετίστηκε με μειωμένο αίσθημα πείνας.

Διατροφή

10.06.2026

Ντομάτες: Τα 6 σημαντικά οφέλη για την υγεία – Γιατί θεωρούνται «σύμμαχος» της καρδιάς και του οργανισμού

Είναι πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά

07.06.2026

Άνδρες δώστε προσοχή: Τα φρούτα που αυξάνουν φυσικά τα επίπεδα της τεστοστερόνης

Η παραγωγή της επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως η ηλικία, ο ύπνος η σωματική δραστηριότητα, η κληρονομικότητα

Δείτε ποια είναι τα σνακ που πρέπει να επιλέγουν όσοι έχουν διαβήτη
06.06.2026

Δείτε ποια είναι τα σνακ που πρέπει να επιλέγουν όσοι έχουν διαβήτη

H μαύρη σοκολάτα ενδέχεται να επιβραδύνει τη γήρανση: Τα αποκαλυπτικά ευρήματα για την ουσία θεοβρομίνη
03.06.2026

H μαύρη σοκολάτα ενδέχεται να επιβραδύνει τη γήρανση: Τα αποκαλυπτικά ευρήματα για την ουσία θεοβρομίνη

Ανακλήθηκε σαλάτα του Μπαρμπαστάθη: Αυστηρή προειδοποίηση από τον ΕΦΕΤ – Δείτε ποια είναι
03.06.2026

Ανακλήθηκε σαλάτα του Μπαρμπαστάθη: Αυστηρή προειδοποίηση από τον ΕΦΕΤ – Δείτε ποια είναι

«Αποδείξεις» για εμβολιασμό κρέατος κυκλοφορούν στα social media
03.06.2026

«Αποδείξεις» για εμβολιασμό κρέατος κυκλοφορούν στα social media

Δείτε ποια είναι τα οκτώ τρόφιμα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης
02.06.2026

Δείτε ποια είναι τα οκτώ τρόφιμα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης

Δεν θέλει κόπο… θέλει τρόπο: Οι 7 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από όσο φαντάζεστε
02.06.2026

Δεν θέλει κόπο… θέλει τρόπο: Οι 7 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από όσο φαντάζεστε

Υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα: Νέα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι δεν είναι όλα το ίδιο «ανθυγιεινά»
31.05.2026

Υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα: Νέα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι δεν είναι όλα το ίδιο «ανθυγιεινά»

«Μην φάτε αυτά τα ψάρια εάν τα αλιεύσετε»: Το μήνυμα της WWF σε Έλληνες ψαράδες και καταναλωτές
31.05.2026

«Μην φάτε αυτά τα ψάρια εάν τα αλιεύσετε»: Το μήνυμα της WWF σε Έλληνες ψαράδες και καταναλωτές

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Kαρδιά
3

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
4

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Περισσότερα

11.06.2026

Πέθανε ο Αυστραλός γιατρός που πολέμησε τον καρκίνο του εγκεφάλου με τη δική του πρωτοποριακή θεραπεία

Ο Σκόλιερ έγινε γνωστός παγκοσμίως όταν αποφάσισε να μετατρέψει την προσωπική του μάχη με τον καρκίνο σε ζωντανό ερευνητικό πείραμα

11.06.2026

Επιστήμονες ανέπτυξαν εμφύτευμα που μετατρέπει το σώμα σε «φαρμακείο»: Παράγει φάρμακα μέσα στον οργανισμό!

Έχει μέγεθος περίπου όσο ένα διπλωμένο πακέτο τσίχλες και τοποθετείται κάτω από το δέρμα

Ελπίδα για την ηπατίτιδα Β: Πειραματικό φάρμακο φάσης 3 πέτυχε «λειτουργική ίαση» σε περίπου 1 στους 5 ασθενείς!
11.06.2026

Ελπίδα για την ηπατίτιδα Β: Πειραματικό φάρμακο φάσης 3 πέτυχε «λειτουργική ίαση» σε περίπου 1 στους 5 ασθενείς!

Τα οφέλη στην υγεία της ηλιοθεραπείας στις ακτίνες του ήλιου
10.06.2026

Τα οφέλη στην υγεία της ηλιοθεραπείας στις ακτίνες του ήλιου

«Μην την καταναλώσετε»: Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί από την αγορά καπνιστή πέστροφα – Δείτε ποια αφορά (φώτο)
10.06.2026

«Μην την καταναλώσετε»: Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί από την αγορά καπνιστή πέστροφα – Δείτε ποια αφορά (φώτο)

Γυναίκα με προχωρημένη νόσο Αλτσχάιμερ παρουσίασε εντυπωσιακές αλλαγές μετά από ψιλοκυβίνη
10.06.2026

Γυναίκα με προχωρημένη νόσο Αλτσχάιμερ παρουσίασε εντυπωσιακές αλλαγές μετά από ψιλοκυβίνη

Ντομάτες: Τα 6 σημαντικά οφέλη για την υγεία – Γιατί θεωρούνται «σύμμαχος» της καρδιάς και του οργανισμού
10.06.2026

Ντομάτες: Τα 6 σημαντικά οφέλη για την υγεία – Γιατί θεωρούνται «σύμμαχος» της καρδιάς και του οργανισμού

Σάουνα και γονιμότητα: Πόσο επηρεάζονται τα σπερματοζωάρια από τη θερμότητα
10.06.2026

Σάουνα και γονιμότητα: Πόσο επηρεάζονται τα σπερματοζωάρια από τη θερμότητα

Η Ρωσία ανέπτυξε νέο εμβόλιο κατά του καρκίνου και το δίνει δωρεάν σε όλο τον κόσμο!
10.06.2026

Η Ρωσία ανέπτυξε νέο εμβόλιο κατά του καρκίνου και το δίνει δωρεάν σε όλο τον κόσμο!

Ιαπωνία: «Υπερενισχυμένη» μορφή βιταμίνης Κ επιταχύνει τη μετατροπή βλαστοκυττάρων σε νευρώνες
10.06.2026

Ιαπωνία: «Υπερενισχυμένη» μορφή βιταμίνης Κ επιταχύνει τη μετατροπή βλαστοκυττάρων σε νευρώνες