Διατροφή

Αυτά είναι τα καλύτερα ψάρια για την υγεία – Μέταλλα και οφέλη για ασθένειες

Αυτά είναι τα καλύτερα ψάρια για την υγεία – Μέταλλα και οφέλη για ασθένειες

Τα ψάρια περιέχουν υψηλά επίπεδα θρεπτικών συστατικών και πρωτεϊνών, ιδιαίτερα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός και ο τόνος.

Τα ψάρια έχουν συχνά λιγότερη χοληστερόλη και κορεσμένα λιπαρά από το κρέας και αποτελούν βασικό συστατικό της υγιεινής μεσογειακής διατροφής.

Τα ψάρια παρέχουν επίσης βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένων βιταμινών Β, ψευδαργύρου και σιδήρου.

Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι ευεργετικά λιπαρά που πρέπει να λαμβάνει ο άνθρωπος από τη διατροφή του. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα έχουν πιθανά οφέλη για την υγεία, όπως στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων.

Καθώς τα ψάρια είναι πηγή πρωτεΐνης χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, η ενσωμάτωσή τους στη διατροφή μπορεί επίσης να οδηγήσει σε απώλεια βάρους.

Σε αυτό το άρθρο, εξετάζουμε τα καλύτερα είδη ψαριών για κατανάλωση.

Άγριος σολομός

Όλα τα είδη σολομού περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς.

Αυτό το ψάρι είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης D και ασβεστίου. Ωστόσο, για υψηλότερα επίπεδα θρεπτικών συστατικών, είναι προτιμότερο να επιλέγετε σολομό που αλιεύεται άγρια, αντί για σολομό εκτροφής.

Ο άγριος σολομός τείνει να περιέχει περισσότερα ωμέγα 3 και βιταμίνες και έχει λιγότερα κορεσμένα λιπαρά.

Τόνος

Ο τόνος είναι γενικά ασφαλής για κατανάλωση με μέτρο. Ορισμένα είδη τόνου περιέχουν περισσότερο υδράργυρο από άλλα. Έτσι θα πρέπει να περιορίζετε την κατανάλωση αυτών των ποικιλιών.

Ο τόνος είναι χαμηλός σε θερμίδες και πλούσιος σε βιταμίνες και πρωτεΐνες. Μια μερίδα 100 γραμμαρίων (g) τόνου ποικιλίας skipjack περιέχει 22 g πρωτεΐνης.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι ορισμένες ποικιλίες τόνου, συμπεριλαμβανομένου του ερυθρού τόνου, απειλούνται από την υπεραλίευση. Όπου είναι δυνατόν, είναι καλό να επιλέγετε έναν τύπο που δεν κινδυνεύει, όπως το skipjack.

Σκουμπρί

Το σκουμπρί είναι ένα σφιχτό, λευκό ψάρι με έντονη γεύση.

Τείνει να έχει περισσότερα ωμέγα 3 και βιταμίνη Β12 από άλλα είδη ψαριών. Η επιλογή τουρσί, ή καπνιστό σκουμπρί μπορεί να αυξήσει την περιεκτικότητα του ψαριού σε νάτριο, επομένως θα πρέπει να ελέγχετε τις ετικέτες στις συσκευασίες.

Οι μικρότερες ποικιλίες, όπως το σκουμπρί του Ατλαντικού και το ισπανικό σκουμπρί, είναι καλύτερες επιλογές, επειδή τα μεγαλύτερα ψάρια τείνουν να περιέχουν υψηλότερα επίπεδα υδραργύρου.

Μπακαλιάρος (cod)

Ο μπακαλιάρος είναι μια καλή πηγή φωσφόρου, νιασίνης και βιταμίνης Β12. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά χαμηλή σε λιπαρά και θερμίδες, καθιστώντας την ιδανική επιλογή για άτομα που προσπαθούν να ελέγξουν το σωματικό τους βάρος.

Σαρδέλες

Οι σαρδέλες είναι ένα άλλο λιπαρό ψάρι και προσφέρουν πολλά διατροφικά οφέλη. Οι σαρδέλες είναι πλούσιες σε ασβέστιο, σίδηρο, σελήνιο, πρωτεΐνες, βιταμίνη Β12 και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα.

Όσοι τρώνε σαρδέλες σε κονσέρβα θα πρέπει να ελέγχουν την ετικέτα για περιεκτικότητα σε λάδι και νάτριο.

Ρέγκα

Η ρέγκα είναι άλλο ένα ψάρι που ανήκει στην οικογένεια της σαρδέλας. Η ρέγκα είναι μια ευεργετική πηγή ωμέγα 3 λιπαρών οξέων και παρέχει επίσης 17,96 g πρωτεΐνης και 13,67 mcg βιταμίνης B 12 σε κάθε 100 g.

Αν είναι τουρσί, ή καπνιστή, η ρέγκα έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε νάτριο.

Διατροφή

29.06.2022

Γυμνάζεσαι και δεν βλέπεις αποτέλεσμα; Πρωταθλητής CrossFit σου δίνει την απάντηση

Αυτό είναι το λάθος που κάνεις

29.06.2022

Αυτός είναι ο λόγος που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν γυμναστική το πρωί & οι άνδρες το βράδυ

Είναι γνωστό ότι η άσκηση επηρεάζει διαφορετικά τα φύλα, ιδιαίτερα όσον αφορά το λίπος

Αυτά είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού
29.06.2022

Αυτά είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού

Τα γνωρίζατε; – Αυτά είναι τα οφέλη από την κατανάλωση των κρόκων αυγών
29.06.2022

Τα γνωρίζατε; – Αυτά είναι τα οφέλη από την κατανάλωση των κρόκων αυγών

Ελιές οι «θαυματουργές»: Αυτά είναι τα οφέλη που προσφέρουν στον οργανισμό
29.06.2022

Ελιές οι «θαυματουργές»: Αυτά είναι τα οφέλη που προσφέρουν στον οργανισμό

Η απλή αλλαγή στο πρωινό που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος
29.06.2022

Η απλή αλλαγή στο πρωινό που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Συμβουλές για να κάνεις το άρωμα σου να διαρκέσει περισσότερο
28.06.2022

Συμβουλές για να κάνεις το άρωμα σου να διαρκέσει περισσότερο

Τελικά κάνουν καλό ή κακό τα διατροφικά συμπληρώματα; – Τι πρέπει να ξέρετε
28.06.2022

Τελικά κάνουν καλό ή κακό τα διατροφικά συμπληρώματα; – Τι πρέπει να ξέρετε

Δείτε ποιος είναι ο χυμός που θα σας βοηθήσει να πείτε «αντίο» στην κακή χοληστερόλη (βίντεο)
28.06.2022

Δείτε ποιος είναι ο χυμός που θα σας βοηθήσει να πείτε «αντίο» στην κακή χοληστερόλη (βίντεο)

Αυτός είναι ο χυμός που αυξάνει απόδοση και αντοχή
27.06.2022

Αυτός είναι ο χυμός που αυξάνει απόδοση και αντοχή

Δημοφιλή

Healthy pets
1

20+1 πράγματα που δεν ξέρετε για τα ζώα!

Επιδημίες
2

Η Βρετανία αίρει όλους τους περιορισμούς κατά του Covid-19

Υγεία & πολιτική
3

ΥΠΑΙΘ: Ανακοίνωσε το πρωτόκολλο για την δια ζώσης λειτουργία των πανεπιστημίων

Υγεία & πολιτική
4

Θ.Πλεύρης: Έρχεται διάταξη για την απόλυση των ανεμβολίαστων υγειονομικών – «Ριψάσπιδες που αρνούνται την επιστήμη»

Περισσότερα

29.06.2022

Γυμνάζεσαι και δεν βλέπεις αποτέλεσμα; Πρωταθλητής CrossFit σου δίνει την απάντηση

Αυτό είναι το λάθος που κάνεις

29.06.2022

Είσαι από αυτούς που ξυπνούν πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι; – Η επιστήμη απαντά το γιατί

Πόσες φορές, έχεις πέσει κομμάτια για ύπνο και έχεις ρυθμίσει το ξυπνητήρι σου, όμως για κάποιον λόγο που σε τσατίζει απίστευτα και δε γνωρίζεις, ξυπνάς λίγα λεπτά και δευτερόλεπτα πριν αυτό χτυπήσει;

Αλάτι: Εννιά έξυπνοι και χρήσιμοι τρόποι για να το χρησιμοποιήσεις
29.06.2022

Αλάτι: Εννιά έξυπνοι και χρήσιμοι τρόποι για να το χρησιμοποιήσεις

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Ζητά και ιδιώτες γιατροί να συνταγογραφούν φάρμακα στους ανασφάλιστους
29.06.2022

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Ζητά και ιδιώτες γιατροί να συνταγογραφούν φάρμακα στους ανασφάλιστους

Αυτός είναι ο λόγος που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν γυμναστική το πρωί & οι άνδρες το βράδυ
29.06.2022

Αυτός είναι ο λόγος που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν γυμναστική το πρωί & οι άνδρες το βράδυ

Power nap: Αυτά είνα τα οφέλη του μεσημεριανού ύπνου στην υγεία – Αρκούν μόνο 6 λεπτά;
29.06.2022

Power nap: Αυτά είνα τα οφέλη του μεσημεριανού ύπνου στην υγεία – Αρκούν μόνο 6 λεπτά;

Απώλεια βάρους: Αυτή είναι η άσκηση που θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος
29.06.2022

Απώλεια βάρους: Αυτή είναι η άσκηση που θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος

Δείτε ποια είναι τα 7 οφέλη που παρέχουν τα βερίκοκα στην υγεία
29.06.2022

Δείτε ποια είναι τα 7 οφέλη που παρέχουν τα βερίκοκα στην υγεία

Αυτά είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού
29.06.2022

Αυτά είναι τα οφέλη από την κατανάλωση πεπονιού

Νίκος Καπραβέλος: «Η παραλλαγή Όμικρον παρακάμπτει την ανοσία από τα εμβόλια»
29.06.2022

Νίκος Καπραβέλος: «Η παραλλαγή Όμικρον παρακάμπτει την ανοσία από τα εμβόλια»