Διατροφή

Μαγνήσιο: Ποιες τροφές προσφέρουν το πολύτιμο συστατικό για τον οργανισμό μας

Μαγνήσιο: Ποιες τροφές προσφέρουν το πολύτιμο συστατικό για τον οργανισμό μας

Το μαγνήσιο είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό θρεπτικό συστατικό για τον οργανισμό, ωστόσο είναι γεγονός πως δεν συζητάμε αρκετά για τις τροφές που είναι «πλούσιες» πηγές του και μας το προσφέρουν απλόχερα.

-Γιατί είναι σημαντικό το μαγνήσιο;

Το μαγνήσιο είναι ένας αφανής ήρωας στον κόσμο των μετάλλων και παίζει σημαντικό ρόλο σε μια σειρά λειτουργιών για το σώμα όπως:

-η μυϊκή λειτουργία,

-η παραγωγή ενέργειας,

-η υγεία των οστών,

-η λειτουργία των νεύρων, ακόμη και,

-η υγεία της καρδιάς, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Παράλληλα:

– βοηθά το ανοσοποιητικό και την υγεία της καρδιάς,

-αποτρέπει τη δημιουργία φλεγμονών στο σώμα που σχετίζονται με διάφορα είδη καρκίνου,

-συμβάλλει στην πρόληψη της καρδιακής προσβολής και,

-καταπολεμά τις ημικρανίες και την κατάθλιψη.

Έρευνα του πανεπιστημίου του Harvard, έδειξε ότι μια διατροφή πλούσια σε μαγνήσιο μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη έως και 33%.

Μάλιστα, ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι το μαγνήσιο μπορεί να παίξει ρόλο στη μείωση του άγχους και την ενίσχυση του ποιοτικού ύπνου.

-Πού θα το βρείτε

-Οι κορυφαίες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο:

Μπανάνες

Μια μεσαίου μεγέθους μπανάνα περιέχει 32mg μαγνησίου, φυτικές ίνες και βιταμίνη C.

Ιδανική επιλογή για το πρωινό ή το απογευματινό σας με μόλις 100 θερμίδες που μπορείτε να απολαύσετε σε πολλούς συνδυασμούς.

Γιαούρτι με λίγα λιπαρά

Πλούσιο σε μαγνήσιο αλλά και ασβέστιο το γιαούρτι είναι ιδανικό σνακ.

Περίπου 19mg από οποιοδήποτε γαλακτοκομικό προϊόν είναι αρκετά για το μαγνήσιο που έχετε ανάγκη.

Σε συνδυασμό με φρούτα αποτελεί εξαιρετική επιλογή για πρωινό ή βραδινό.

Σκούρα λαχανικά

Τα σκούρα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Προτιμήστε το σπανάκι, τα χόρτα και το λάχανο, που είναι πλούσια σε μαγνήσιο και έχουν ελάχιστες θερμίδες.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Μόλις μισό φλιτζανάκι σπόρων κολοκύθας παρέχει σχεδόν το 100% του συνολικού μαγνησίου που χρειάζεστε καθημερινά.

Δοκιμάστε επίσης αμύγδαλα, ηλιόσπορους, κάσιους, καρύδια και λιναρόσπορους.

Ψάρι

Ψάρια όπως το σκουμπρί, ο σολομός και ο τόνος, είναι πλούσια σε μαγνήσιο αλλά και βιταμίνη D και Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Μαύρη σοκολάτα

Μια πλάκα μαύρης σοκολάτας παρέχει το 24% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας μαγνησίου.

Αβοκάντο

Μια φέτα αβοκάντο καλύπτει το 15% συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας μαγνησίου, ενώ είναι πλούσιο σε βιταμίνες και άλλες θρεπτικές ουσίες.

Αμύγδαλα

Μια μερίδα αμύγδαλα, περίπου 28 γρ, παρέχει περίπου το 20% του μαγνησίου που χρειάζεστε την ημέρα.

Επιπλέον, είναι πλούσια σε καλά λιπαρά, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου, των φυτικών ινών και του σιδήρου.

Περίπου 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι παρέχει 78 mg μαγνησίου.

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια είναι πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και πολλές διαφορετικές βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου.

Περίπου 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένα σας προσφέρουν 60mg μαγνησίου.

Γάλα

Το γάλα είναι πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την υποστήριξη των οστών και της αρτηριακής πίεσης, όπως κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και βιταμίνη D.

Περίπου 1 ποτήρι σας προσφέρει 24 με 26mg μαγνησίου.

Διατροφή

18.05.2022

Δίαιτα: Αν κάνετε αυτό θα πολλαπλασιαστούν οι καύσεις και θα κοπούν οι λιγούρες

Τι έδειξε μελέτη

18.05.2022

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής αντιμετωπίζει την κατάθλιψη

Τι έδειξε έρευνα

Αμύγδαλα vs τηγανιτές πατάτες: Δείτε τι θα συμβεί αν τρώτε ίσες θερμιδικά μερίδες μόνο από το ένα
18.05.2022

Αμύγδαλα vs τηγανιτές πατάτες: Δείτε τι θα συμβεί αν τρώτε ίσες θερμιδικά μερίδες μόνο από το ένα

Σολανώδη λαχανικά: Tι είναι και γιατί χρειάζονται προσοχή
17.05.2022

Σολανώδη λαχανικά: Tι είναι και γιατί χρειάζονται προσοχή

Τελικά τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν στην απώλεια βάρους;
16.05.2022

Τελικά τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν στην απώλεια βάρους;

Τα φρούτα και τα λαχανικά του Μαΐου – Οι συνταγές του μήνα
16.05.2022

Τα φρούτα και τα λαχανικά του Μαΐου – Οι συνταγές του μήνα

Τί μπορείτε να βάλετε στο φαγητό αντί για βούτυρο
12.05.2022

Τί μπορείτε να βάλετε στο φαγητό αντί για βούτυρο

Περιποίηση μετά την προπόνηση: Πώς θα αναζωογονηθείτε
12.05.2022

Περιποίηση μετά την προπόνηση: Πώς θα αναζωογονηθείτε

Αντιμετωπίστε τοπικό πάχος, σύσφιξη και κυτταρίτιδα με τον συνδυασμό εστιασμένων ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων και ραδιοσυχνοτήτων RF
12.05.2022

Αντιμετωπίστε τοπικό πάχος, σύσφιξη και κυτταρίτιδα με τον συνδυασμό εστιασμένων ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων και ραδιοσυχνοτήτων RF

Τα 2+1 πράγματα που προκαλούν τριχόπτωση
10.05.2022

Τα 2+1 πράγματα που προκαλούν τριχόπτωση

Δημοφιλή

Healthy pets
1

20+1 πράγματα που δεν ξέρετε για τα ζώα!

Επιδημίες
2

Η Βρετανία αίρει όλους τους περιορισμούς κατά του Covid-19

Υγεία & πολιτική
3

ΥΠΑΙΘ: Ανακοίνωσε το πρωτόκολλο για την δια ζώσης λειτουργία των πανεπιστημίων

Υγεία & πολιτική
4

Θ.Πλεύρης: Έρχεται διάταξη για την απόλυση των ανεμβολίαστων υγειονομικών – «Ριψάσπιδες που αρνούνται την επιστήμη»

Περισσότερα

20.05.2022

ΕΟΔΥ για ευλογιά των πιθήκων: «Δεν υπάρχει κάποιο ύποπτο κρούσμα μέχρι στιγμής στην Ελλάδα»

Στη χώρα μας δεν έχει καταγραφεί -μέχρι στιγμής- κάποιο ύποπτο κρούσμα ευλογιάς των πιθήκων, όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του ο ΕΟΔΥ. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας βρίσκεται σε εγρήγορση και παρακολουθεί στενά την εξέλιξη της εμφάνισης των κρουσμάτων σε συνεργασία με τους ευρωπαϊκούς φορείς δημόσιας υγείας, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων (ECDC) και […]

20.05.2022

Το CDC συνέστησε τη χορήγηση ενισχυτικής δόσης εμβολίου κατά του κορωνοϊού στα παιδιά ηλικίας 5 με 11 ετών

Συμβουλευτική επιτροπή των CDC συνέστησε τη χορήγηση ενισχυτικής δόσης εμβολίου κατά του κορωνοϊού, στα παιδιά ηλικίας 5 με 11 ετών. Συγκεκριμένα, συμβουλευτική επιτροπή των Αμερικανικών Κέντρων Πρόληψης και Ελέγχου Ασθενειών (CDC) συνέστησε χθες Πέμπτη τη χορήγηση τρίτης, ενισχυτικής δόσης εμβολίου κατά της covid-19 στα παιδιά ηλικίας 5 με 11 ετών τουλάχιστον πέντε μήνες μετά τη […]

Νέα έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος θανατηφόρου καρκίνου του προστάτη για τους καπνιστές
20.05.2022

Νέα έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος θανατηφόρου καρκίνου του προστάτη για τους καπνιστές

Άδεια χρήσης έκτακτης ανάγκης από τον ΠΟΥ στο κινεζικό εμβόλιο Convidecia
20.05.2022

Άδεια χρήσης έκτακτης ανάγκης από τον ΠΟΥ στο κινεζικό εμβόλιο Convidecia

O Ν.Καπραβέλος εξακολουθεί να θέλει τον κόσμο μασκοφορεμένο – «Να μην αρθεί το μέτρο για την χρήση μάσκας»
19.05.2022

O Ν.Καπραβέλος εξακολουθεί να θέλει τον κόσμο μασκοφορεμένο – «Να μην αρθεί το μέτρο για την χρήση μάσκας»

Σύμφωνο Πανδημίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας: «Περισσότερα lockdown & λιγότερη ελευθερία»
19.05.2022

Σύμφωνο Πανδημίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας: «Περισσότερα lockdown & λιγότερη ελευθερία»

Νέα μελέτη: Οι ασθενείς με σοβαρή Covid-19 που πήραν το φάρμακο imatinib είχαν μικρότερο κίνδυνο θανάτου
19.05.2022

Νέα μελέτη: Οι ασθενείς με σοβαρή Covid-19 που πήραν το φάρμακο imatinib είχαν μικρότερο κίνδυνο θανάτου

Σοκ στην Πάτρα: Στο νοσοκομείο με οξεία μυοκαρδίτιδα εμβολιασμένος 16χρονος ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού
18.05.2022

Σοκ στην Πάτρα: Στο νοσοκομείο με οξεία μυοκαρδίτιδα εμβολιασμένος 16χρονος ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού

Δίαιτα: Αν κάνετε αυτό θα πολλαπλασιαστούν οι καύσεις και θα κοπούν οι λιγούρες
18.05.2022

Δίαιτα: Αν κάνετε αυτό θα πολλαπλασιαστούν οι καύσεις και θα κοπούν οι λιγούρες

Πόνος στη μέση και αντιφλεγμονώδη φάρμακα: Γιατί δεν βοηθούν στη θεραπεία
18.05.2022

Πόνος στη μέση και αντιφλεγμονώδη φάρμακα: Γιατί δεν βοηθούν στη θεραπεία