Διατροφή

Υπάρχουν τροφές που μειώνουν το στρες;

Υπάρχουν τροφές που μειώνουν το στρες;

Όταν νιώθουμε αγχωμένοι μπορούμε να επιλέξουμε ορισμένα τρόφιμα για να χαλαρώσουμε.

Γαλοπούλα, σπανάκι, σολομός, και 3 ακόμα κατηγορίες τροφίμων που λειτουργούν αγχολυτικά.

Ας δούμε μερικά από αυτά.

Οι τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν στη μείωση του άγχους, είναι:

-Γαλοπούλα

Η γαλοπούλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που ενισχύει την παραγωγή σεροτονίνης, η οποία βοηθά στη μείωση του στρες.

Μπορείτε να προσθέσετε γαλοπούλα με την πρωινή σας ομελέτα ή να κόψετε λίγες φέτες στη μεσημεριανή σας σαλάτα.

-Σπανάκι

Το φυλλώδες λαχανικό αποτελεί σημαντική πηγή μαγνησίου, ενός μετάλλου που βοηθά στην αίσθηση της ηρεμίας.

Το σπανάκι, που είναι σπουδαία πηγή ινών, επίσης βοηθά στην ενίσχυση των επιπέδων ενέργειας.

Επιλέξτε το για τη μεσημεριανή σας σαλάτα.

-Σολομός

Το συγκεκριμένο ψάρι είναι γεμάτο ωμέγα 3 λιπαρά, που βοηθούν στην παραγωγή σεροτονίνης.

Τα DHA στα ωμέγα 3 λιπαρά βοηθούν τον εκγέφαλο, ενώ υποχωρούν οι ορμόνες του στρες.

Επίσης, τα ωμέγα 3 στο σολομό μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή και να προάγουν τη ροή υγιεινού αίματος, τα οποία επηρεάζονται από το χρόνιο στρες.

-Ξηροί καρποί και σπόροι

Αποτελούν πλούσια πηγή ωμέγα 3 και ωμέγα 6 αναγκαίων λιπαρών οξέων, που βοηθούν στη μείωση του στρες.

Οι ξηροί καρποί είναι μια από τις καλύτερες τροφές ωμέγα 3 λιπαρών.

Τα κάσιους και οι ηλιόσποροι, επίσης περιέχουν τρυπτοφάνη, που ενισχύει την παραγωγή σεροτονίνης και χαλαρώνουν μετά από μια στρεσογόνο ημέρα.

Φάτε ως απογευματινό σνακ μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

-Εσπεριδοειδή

Πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και άλλα εσπεριδοειδή αποτελούν σημαντικό τρόπο να λάβετε βιταμίνη C, η οποία σύμφωνα με έρευνες μειώνει τα επίπεδα στρες.

Επίσης, η βιταμίνη C είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Φάτε ένα πορτοκάλι το απόγευμα ως θρεπτικό και χαλαρωτικό σνακ.

-Γλυκοπατάτες και καρότα

Αποτελούν καλή πηγή ινών και υδατανθράκων, που μπορούν να βοηθήσουν στην παραγωγή σεροτονίνης.

Επειδή είναι ελαφρώς γλυκά, ακυρώνουν την ανάγκη για ζάχαρη.

Οι γλυκοπατάτες και τα καρότα είναι επίσης καλή πηγή βιταμινών και μετάλλων, τα οποία είναι καλά για την αρτηριακή σας πίεση και την καρδιά σας.

Να τρώτε μια χούφτα μικρά καρότα το απόγευμα ή γλυκοπατάτες για δείπνο 2 φορές την εβδομάδα.

Διατροφή

27.05.2022

Αυτή είναι η εκπληκτική βιταμίνη που περιέχει το βούτυρο

Ο λόγος που πρέπει να τρώτε βούτυρο πιο συχνά

26.05.2022

«Θαυματουργό»: Φτιάξτε αuτό το ρόφημα πιείτε το πριν πάτε για ύπνο και θα καίτε λίπος όλο το βράδυ

Δείτε πως να το φτιάξετε

Πώς να ελέγξετε την υπερκατανάλωση τροφής λόγω άγχους
24.05.2022

Πώς να ελέγξετε την υπερκατανάλωση τροφής λόγω άγχους

Πρωινό: Γιατί δεν πρέπει να το παραλείπουμε
23.05.2022

Πρωινό: Γιατί δεν πρέπει να το παραλείπουμε

Yγιή μαλλιά: Πώς να αποτρέψετε ή να αντιστρέψετε την τριχόπτωση – Οι θαυματουργές τροφές
23.05.2022

Yγιή μαλλιά: Πώς να αποτρέψετε ή να αντιστρέψετε την τριχόπτωση – Οι θαυματουργές τροφές

Δείτε ποιος είναι ο χυμός που θα σας βοηθήσει να πείτε «αντίο» στην κακή χοληστερόλη (βίντεο)
23.05.2022

Δείτε ποιος είναι ο χυμός που θα σας βοηθήσει να πείτε «αντίο» στην κακή χοληστερόλη (βίντεο)

Αυτά είναι τα καλύτερα ψάρια για την υγεία – Μέταλλα και οφέλη για ασθένειες
22.05.2022

Αυτά είναι τα καλύτερα ψάρια για την υγεία – Μέταλλα και οφέλη για ασθένειες

Δίαιτα: Αν κάνετε αυτό θα πολλαπλασιαστούν οι καύσεις και θα κοπούν οι λιγούρες
18.05.2022

Δίαιτα: Αν κάνετε αυτό θα πολλαπλασιαστούν οι καύσεις και θα κοπούν οι λιγούρες

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής αντιμετωπίζει την κατάθλιψη
18.05.2022

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής αντιμετωπίζει την κατάθλιψη

Αμύγδαλα vs τηγανιτές πατάτες: Δείτε τι θα συμβεί αν τρώτε ίσες θερμιδικά μερίδες μόνο από το ένα
18.05.2022

Αμύγδαλα vs τηγανιτές πατάτες: Δείτε τι θα συμβεί αν τρώτε ίσες θερμιδικά μερίδες μόνο από το ένα

Δημοφιλή

Healthy pets
1

20+1 πράγματα που δεν ξέρετε για τα ζώα!

Επιδημίες
2

Η Βρετανία αίρει όλους τους περιορισμούς κατά του Covid-19

Υγεία & πολιτική
3

ΥΠΑΙΘ: Ανακοίνωσε το πρωτόκολλο για την δια ζώσης λειτουργία των πανεπιστημίων

Υγεία & πολιτική
4

Θ.Πλεύρης: Έρχεται διάταξη για την απόλυση των ανεμβολίαστων υγειονομικών – «Ριψάσπιδες που αρνούνται την επιστήμη»

Περισσότερα

27.05.2022

Ευλογιά των πιθήκων: Σε κοινές προμήθειες φαρμάκων κατέληξε η ΕΕ

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα συμβόλαια με δύο εταιρείες για κοινά φάρμακα κατά της νέας επιδημίας.

27.05.2022

Covid-19: H Βόρεια Κορέα προετοιμαζόταν για το ξέσπασμα εισάγοντας μάσκες, αναπνευστήρες και εμβόλια από Κίνα

Σύμφωνα με τα εμπορικά στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από το Πεκίνο

6 πράγματα που μπορούν να προκαλέσουν έξαρση της ψωρίασης
27.05.2022

6 πράγματα που μπορούν να προκαλέσουν έξαρση της ψωρίασης

Αυτή είναι η εκπληκτική βιταμίνη που περιέχει το βούτυρο
27.05.2022

Αυτή είναι η εκπληκτική βιταμίνη που περιέχει το βούτυρο

Πραγματοποιήθηκε προσομοίωση πανδημίας ευλογιάς των πιθήκων πριν ένα χρόνο: «4 δισ. κρούσματα και 270 εκατ. νεκροί»!
27.05.2022

Πραγματοποιήθηκε προσομοίωση πανδημίας ευλογιάς των πιθήκων πριν ένα χρόνο: «4 δισ. κρούσματα και 270 εκατ. νεκροί»!

Γερμανία: Εντοπίστηκε εστία της αφρικανικής πανώλης των χοίρων – Εξάπλωση νέων ασθενειών
26.05.2022

Γερμανία: Εντοπίστηκε εστία της αφρικανικής πανώλης των χοίρων – Εξάπλωση νέων ασθενειών

Ο κορωνοϊός στην Ελλάδα: 4.048 τα νέα κρούσματα – Πού εντοπίζονται (φώτο)
26.05.2022

Ο κορωνοϊός στην Ελλάδα: 4.048 τα νέα κρούσματα – Πού εντοπίζονται (φώτο)

Κίνα: Η Σανγκάη οδεύει προς την έξοδο από το lockdown – Νέα σχέδια για ελευθερία
26.05.2022

Κίνα: Η Σανγκάη οδεύει προς την έξοδο από το lockdown – Νέα σχέδια για ελευθερία

Αφυδάτωση: Δέκα σημάδια που σου «χτυπούν καμπανάκι»
26.05.2022

Αφυδάτωση: Δέκα σημάδια που σου «χτυπούν καμπανάκι»

Nοσοκομείο Παίδων: Νεογέννητο πνίγηκε με το γάλα του και πέθανε
26.05.2022

Nοσοκομείο Παίδων: Νεογέννητο πνίγηκε με το γάλα του και πέθανε