Διατροφή

Γρήγορη απώλεια βάρους σε 3 βήματα!

Γρήγορη απώλεια βάρους σε 3 βήματα!

Υπάρχουν περίοδοι στη ζωή του κάθε ανθρώπου που δημιουργείται η ανάγκη άμεσης απώλειας βάρους.

Είτε για αισθητικούς, είτε για ιατρικούς σκοπούς, όταν ξεκινά μια πιο επιθετική προσπάθεια μείωσης βάρους είναι απαραίτητο να έχει ορισμένο χρόνο εφαρμογής, χωρίς να «παίρνει παράταση».

“Δυστυχώς, όταν αυτή η προσπάθεια δεν παρακολουθείται από κάποιο διαιτολόγο – διατροφολόγο οι αστοχίες είναι αρκετές, οι κίνδυνοι πολλοί και δεν είναι σίγουρο ότι οι στόχοι θα επιτευχθούν.

Πάμε να δούμε ένα απλό σχέδιο 3 βημάτων που μπορεί να συμβάλλει στην γρήγορη μείωση βάρους”, επισημαίνει ο κ. Ευμένης ΚαραφυλλίδηςΚλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος -Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος Μetropolitan General.

Ο ΕΥΜΕΝΗΣ Π. ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

1. Μείωση Υδατανθράκων

Το πιο βασικό βήμα είναι η μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων.

Με αυτό τον τρόπο θα επιτύχετε την μείωση των επιπέδων πείνας με αποτέλεσμα να ενισχύσετε την απώλεια βάρους.

Το σώμα αντί να «καίει» υδατάνθρακες για παραγωγή ενέργειας, θα αρχίσει να «καίει» λίπος.

Επίσης, μέσω της μειωμένης πρόσληψης υδατανθράκων θα μειωθούν τα επίπεδα ινσουλίνης, αναγκάζοντας τους νεφρούς σας να αποβάλουν περίσσεια νατρίου και νερού από το σώμα σας.

Αυτό μειώνει το φούσκωμα και το περιττό βάρος από τις κατακρατήσεις“, τονίζει ο κ. Καραφυλλίδης.

Δεν είναι ασυνήθιστο να δείτε ότι μέσα στην 1η εβδομάδα θα πέσει η ζυγαριά κατά 3-4 κιλά και αυτό θα είναι αποτέλεσμα της απώλειας λίπους και νερού.

2. Καταναλώστε κυρίως πρωτεΐνες, λίπη και λαχανικά

Κάθε κύριο γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, λίπος και λαχανικά φτωχά σε υδατάνθρακες.

Ο σχεδιασμός των γευμάτων σας με τέτοιο τρόπο θα οδηγήσει αυτόματα σε πρόσληψη υδατανθράκων στο προτεινόμενο εύρος των 20-50 γραμμαρίων την ημέρα.

Πηγές πρωτεϊνών

  • Κρέας: Βόειο κρέας, κοτόπουλο, χοιρινό, αρνί κ.λπ.
  • Ψάρια και θαλασσινά: σολομός, πέστροφα, σαρδέλα, γαρίδες κ.λπ.
  • Αυγά: ασπράδια και ορισμένο αριθμό κρόκων.

Οι υπερπρωτεϊνικές δίαιτες μπορούν να μειώσουν τις συνεχείς σκέψεις σας γύρω από το φαγητό και τα υπερφαγικά επεισόδια.

Επίσης, μπορούν να μειώσουν την επιθυμία σας για σνακ αργά το βράδυ ή κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Λαχανικά φτωχά σε υδατάνθρακα

  • Μπρόκολο
  • Κουνουπίδι
  • Σπανάκι
  • Τομάτα
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • Λάχανο
  • Σέσκουλο
  • Μαρούλι
  • Αγγούρι

Μην φοβάστε να «φορτώσετε» το πιάτο σας με αυτά τα λαχανικά.

Μπορείτε να φάτε αρκετά μεγάλες ποσότητες από τα παραπάνω λαχανικά, χωρίς να ξεπεράσετε τα 20-50 γραμμάρια υδατανθράκων την ημέρα“, λέει ο κ Καραφυλλίδης, επισημαίνοντας το εξής:

Μια δίαιτα βασισμένη κυρίως σε κρέας και λαχανικά περιέχει όλες τις φυτικές ίνες, τις βιταμίνες και τα μέταλλα που χρειάζεστε για να είστε υγιείς, όταν αυτή ακολουθείται για ορισμένο χρονικό διάστημα”.

Πηγές λίπους

  • Ελαιόλαδο
  • Λάδι καρύδας
  • Αβοκάντο
  • Βούτυρο
  • Ξηροί Καρποί

Καταναλώστε 2-3 γεύματα την ημέρα.

Εάν αισθανθείτε πεινασμένοι κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα, προσθέστε ένα ακόμα μικρό σνακ.

Μην φοβάστε το λίπος, διότι εάν προσπαθήσετε να κάνετε ταυτόχρονα μία δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες και χαμηλή σε λιπαρά θα αποτύχετε!

Θα σας κάνει να νιώσετε αδυναμία, ενώ οι επιλογές θα είναι τόσο λίγες που θα σας ωθήσει στην εγκατάλειψη του πλάνου”, είναι η επισήμανση του κ. Καραφυλλίδη.

3. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα

Δεν είναι απαραίτητο να αθλείστε για να χάσετε βάρος, αλλά συνιστάται.

Έχει αποδειχθεί ότι τέτοια διατροφικά πλάνα όταν συνοδεύονται από κατάλληλο τύπο άσκησης μπορούν να επιτύχουν σε μικρό χρονικό διάστημα αύξηση της μυϊκής μάζας, ενώ ενισχύεται η μείωση του σωματικού λίπους.

Προαιρετικό αλλά σημαντικό! – Κάντε μια «Carb Refeed» ημέρα μία φορά την εβδομάδα.

Μπορείτε να πάρετε μια μέρα άδεια την εβδομάδα και να καταναλώσετε περισσότερους υδατάνθρακες.

Όχι όμως υπερβολές!

Εάν αρχίσετε να το κάνετε συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα, δεν πρόκειται να δείτε μεγάλη αλλαγή και θα καταστρέψετε την προσπάθειά σας.

Θα δείτε ότι εκείνη την ημέρα ίσως αυξηθεί το βάρος στη ζυγαριά, όμως να ξέρετε ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτού του βάρους θα είναι νερό και θα εξαφανιστεί και πάλι τις επόμενες 1-2 ημέρες”, καταλήγει ο κ. Καραφυλλίδης.

Διατροφή

15.06.2021

Ο ΠΟΥ για την σωματική δραστηριότητα

5 εκατομμύρια θάνατοι ετησίως θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν ο παγκόσμιος πληθυσμός ήταν πιο ενεργός

14.06.2021

Oι πιο διάσημες τροφές για απώλεια βάρους

Όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά, ο στόχος δεν είναι άλλος από την κατανάλωση τροφίμων με λίγες θερμίδες. Αυτό συμβαίνει επειδή ο μόνος τρόπος να χάσεις κιλά είναι να τρως λιγότερα από αυτά που καις σε σταθερή βάση. Για έναν πραγματικό μετασχηματισμό σώματος και συνεχή αποτελέσματα πρέπει να εστιάσει κάποιος στην κατανάλωση υγιεινών, θρεπτικών τροφίμων στις σωστές μερίδες. […]

Θρέψη: 5 κλειδιά για υγιεινή διατροφή μωρών και ενηλίκων σύμφωνα με τον ΠΟΥ
14.06.2021

Θρέψη: 5 κλειδιά για υγιεινή διατροφή μωρών και ενηλίκων σύμφωνα με τον ΠΟΥ

Η κατανάλωση δύο φρούτων την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη
11.06.2021

Η κατανάλωση δύο φρούτων την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη

Θαλάσσια σπορ και τραυματισμοί στο άνω άκρο
11.06.2021

Θαλάσσια σπορ και τραυματισμοί στο άνω άκρο

Ποιοι παράγοντες αυξάνουν τον κίνδυνο COVID-19 στα παιδιά
11.06.2021

Ποιοι παράγοντες αυξάνουν τον κίνδυνο COVID-19 στα παιδιά

Βίντεο: Aυτοί οι άνθρωποι απαγορεύεται να τρώνε όσπρια
09.06.2021

Βίντεο: Aυτοί οι άνθρωποι απαγορεύεται να τρώνε όσπρια

Βιβλίο Ελληνίδας διατροφολόγου διαλύει την παραπληροφόρηση σχετικά με την Μεσογειακή Διατροφή
08.06.2021

Βιβλίο Ελληνίδας διατροφολόγου διαλύει την παραπληροφόρηση σχετικά με την Μεσογειακή Διατροφή

Διατροφή μετά τα 60: Tι αλλάζει και τι να προσέχετε
08.06.2021

Διατροφή μετά τα 60: Tι αλλάζει και τι να προσέχετε

Η αντιδιαβητική διατροφή μειώνει την αρτηριακή πίεση και την ανάγκη για φαρμακευτική αγωγή
07.06.2021

Η αντιδιαβητική διατροφή μειώνει την αρτηριακή πίεση και την ανάγκη για φαρμακευτική αγωγή

Δημοφιλή

Φυσική Κατάσταση
1

Μεγάλος διαγωνισμός του ygeianews.gr για να είσαστε σε «φόρμα» εν μέσω καραντίνας!

Ψυχολογία
2

Μειώστε το άγχος με αυτές τις απλές συμβουλές

Ομορφιά
3

Bλεφαρίδες: Πώς να τις κάνετε να λάμψουν με 5 απλά βήματα

Ομορφιά
4

Γκρίζα μαλλιά: Πώς βοηθούν οι πατάτες στη μείωση των λευκών τριχών

Περισσότερα

16.06.2021

Η Ένωση Ασθενών Ελλάδας για τη διακοπή χορήγησης του AstraZeneca στους κάτω των 60 ετών

H Ένωση Ασθενών Ελλάδας καλεί την πολιτεία, την επιστημονική κοινότητα και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να συμβάλουν συντεταγμένα στην υπεύθυνη ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τη δεδομένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη σύμφωνα με τον ΕΜΑ ασφάλεια και αποτελεσματικότητα του εμβολίου της AstraZeneca.  Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της:  “αν και πλήρως αιτιολογημένη στη βάση της βελτιωμένης επιδημιολογικής […]

16.06.2021

Ανατροπή με τα self test -Προς παράταση η διάθεσή τους από τα φαρμακεία

Συνεδριάζει άμεσα το Δ. Σ. του Π.Φ.Σ για οριστική απόφαση

Οστεοαρθρίτιδα: Καινοτόμες τεχνολογίες στην αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου
16.06.2021

Οστεοαρθρίτιδα: Καινοτόμες τεχνολογίες στην αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου

Σπονδυλική στήλη – γόνατο: Σύγχρονες επεμβάσεις για την αντιμετώπιση του πόνου
16.06.2021

Σπονδυλική στήλη – γόνατο: Σύγχρονες επεμβάσεις για την αντιμετώπιση του πόνου

Τι είναι το λιποίδημα και πώς αντιμετωπίζεται;
16.06.2021

Τι είναι το λιποίδημα και πώς αντιμετωπίζεται;

Γεωγραφική κατανομή κρουσμάτων: 256 στην Αττική -52 στην Θεσσαλονίκη
16.06.2021

Γεωγραφική κατανομή κρουσμάτων: 256 στην Αττική -52 στην Θεσσαλονίκη

ΕΟΔΥ: 549 νέα κρούσματα – 330 διασωληνωμένοι-13 θάνατοι
16.06.2021

ΕΟΔΥ: 549 νέα κρούσματα – 330 διασωληνωμένοι-13 θάνατοι

Εμβολιασμοί: 51.000 τα ραντεβού από τους 18 -24 ετών
16.06.2021

Εμβολιασμοί: 51.000 τα ραντεβού από τους 18 -24 ετών

Ο ξαφνικός και παράξενος βήχας στα παιδιά
16.06.2021

Ο ξαφνικός και παράξενος βήχας στα παιδιά

Μέλος της Επιτροπής Εμβολιασμών: Διερευνώνται περιστατικά μυοκαρδίτιδας στην Ελλάδα
16.06.2021

Μέλος της Επιτροπής Εμβολιασμών: Διερευνώνται περιστατικά μυοκαρδίτιδας στην Ελλάδα