Διατροφή

7 φρούτα που δεν πρέπει να τρώτε εάν κάνετε δίαιτα και 6 που επιτρέπονται

7 φρούτα που δεν πρέπει να τρώτε εάν κάνετε δίαιτα και 6 που επιτρέπονται

Όσοι αποφασίζουν να χάσουν βάρος, θεωρούν πως τα φρούτα πρέπει να είναι σε αρκετές ποσότητες και όλα τα είδη στην διατροφή τους. 

Λάθος. Τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη και ορισμένα, πολύ περισσότερη.

Τα απαγορευμένα φρούτα:

Φρούτα σε κονσέρβα: Αυτή η εκδοχή των φρούτων έχει πολλή ζάχαρη και καλό είναι να την αποφεύγετε.

Αποξηραμένα φρούτα: Παρόλο που μια πολύ μικρή ποσότητα αποξηραμένων φρούτων είναι το τέλειο σνακ, οι μεγάλες ποσότητες μπορεί να σας προσφέρουν έξτρα βάρος.

Smoothies με φρούτα: Τα έτοιμα smoothies πολλές φορές είναι γεμάτα ζάχαρη. Φροντίζετε να φτιάχνετε μόνοι σας τα smoothies σας και να βάζετε μέσα εκτός από φρούτα και λαχανικά

Μπανάνες: Η μπανάνα είναι από τα φρούτα που έχουν την περισσότερη ζάχαρη και καλό είναι να την αποφεύγετε.

Ανανάς: Κάθε φλιτζάνι ανανά περιέχει 17 γραμμάρια ζάχαρης.

-Μάνγκο: Ένα φλιτζάνι μάνγκο έχει 22 γραμμάρια ζάχαρης και καλό είναι να το αποφεύγετε.

Σταφύλια: Και τα σταφύλια περιέχουν πολλά φυσικά σάκχαρα και καλό είναι να μην τα τρώτε σε μεγάλες ποσότητες.

 Υπάρχουν φρούτα που μπορούν πράγματι να κάψουν το λίπος;  Ναι, υπάρχουν! 

Φρούτα που «καίνε» το λίπος

Αβοκάντο: Είναι πλούσιο σε ωμέγα λιπαρά οξέα, τα ίδια λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τις ελιές και τα καρύδια macadamia.

Το αβοκάντο επιταχύνει τη μετατροπή του λίπους σε ενέργεια και ενισχύει τον μεταβολισμό.

Καρύδα: Είναι πλούσια σε μέσης αλύσου λιπαρά οξέα (MCFAs) που αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό του ήπατος έως και 30%, σύμφωνα με έρευνες.

Προκαλεί επίσης κορεσμό και είναι λιγότερο πιθανό να αναζητάτε ανθυγιεινά σνακ. Τα λάδι καρύδας βοηθάει στη λειτουργία του θυρεοειδούς.

Λεμόνια: Είναι από τις καλύτερες τροφές για την αποτοξίνωση του ήπατος.

Έχουν την ιδιότητα να δημιουργούν αλκαλικό περιβάλλον.

Μπορεί η γεύση τους να είναι όξινη, αλλά κατά τον μεταβολισμό τους, αλκαλοποιούν τα σωματικά υγρά και τους ιστούς.

Η καλή υγεία του ήπατος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει το σώμα να αφομοιώσει και να κάψει το λίπος.

Γκρέιπφρουτ: Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι το γκρέιπφρουτ είναι μια εξαιρετική τροφή για την απώλεια βάρους.

Μελέτη του πανεπιστημίου Johns Hopkins διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν γκρέιπφρουτ καθημερινά έχασαν σχεδόν 9 κιλά περισσότερα κατά μέσο όρο σε διάστημα 13 εβδομάδων, χωρίς να αλλάξουν τίποτε άλλο στη διατροφή ή τον τρόπο ζωής τους.

-Ντομάτες: Μπορεί να έχουν καθιερωθεί στη συνείδησή μας ως λαχανικά, αλλά -όπως και τα λεμόνια- επί της ουσίας πρόκειται για φρούτα.

Πλούσιες σε βιταμίνη C και λυκοπένιο, οι ντομάτες έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν την παραγωγή ενός αμινοξέος που ονομάζεται καρνιτίνη.

Έρευνα έχει δείξει ότι η καρνιτίνη συμβάλλει στην επιτάχυνση της καύσης του λίπους του σώματος σε ποσοστό έως και 30%.

Διατροφή

11.06.2026

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά

Βελτιώνουν τον ύπνο, ενισχύουν την καρδιαγγειακή υγεία και συμβάλλουν στην αποκατάσταση των μυών

10.06.2026

Ντομάτες: Τα 6 σημαντικά οφέλη για την υγεία – Γιατί θεωρούνται «σύμμαχος» της καρδιάς και του οργανισμού

Είναι πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά

Άνδρες δώστε προσοχή: Τα φρούτα που αυξάνουν φυσικά τα επίπεδα της τεστοστερόνης
07.06.2026

Άνδρες δώστε προσοχή: Τα φρούτα που αυξάνουν φυσικά τα επίπεδα της τεστοστερόνης

Δείτε ποια είναι τα σνακ που πρέπει να επιλέγουν όσοι έχουν διαβήτη
06.06.2026

Δείτε ποια είναι τα σνακ που πρέπει να επιλέγουν όσοι έχουν διαβήτη

H μαύρη σοκολάτα ενδέχεται να επιβραδύνει τη γήρανση: Τα αποκαλυπτικά ευρήματα για την ουσία θεοβρομίνη
03.06.2026

H μαύρη σοκολάτα ενδέχεται να επιβραδύνει τη γήρανση: Τα αποκαλυπτικά ευρήματα για την ουσία θεοβρομίνη

Ανακλήθηκε σαλάτα του Μπαρμπαστάθη: Αυστηρή προειδοποίηση από τον ΕΦΕΤ – Δείτε ποια είναι
03.06.2026

Ανακλήθηκε σαλάτα του Μπαρμπαστάθη: Αυστηρή προειδοποίηση από τον ΕΦΕΤ – Δείτε ποια είναι

«Αποδείξεις» για εμβολιασμό κρέατος κυκλοφορούν στα social media
03.06.2026

«Αποδείξεις» για εμβολιασμό κρέατος κυκλοφορούν στα social media

Δείτε ποια είναι τα οκτώ τρόφιμα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης
02.06.2026

Δείτε ποια είναι τα οκτώ τρόφιμα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης

Δεν θέλει κόπο… θέλει τρόπο: Οι 7 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από όσο φαντάζεστε
02.06.2026

Δεν θέλει κόπο… θέλει τρόπο: Οι 7 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από όσο φαντάζεστε

Υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα: Νέα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι δεν είναι όλα το ίδιο «ανθυγιεινά»
31.05.2026

Υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα: Νέα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι δεν είναι όλα το ίδιο «ανθυγιεινά»

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Kαρδιά
3

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
4

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Περισσότερα

13.06.2026

«Βόμβα» από Τούλσι Γκάμπαρντ: «Οι ΗΠΑ χρηματοδότησαν βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία με Πανώλη και Κορωνοϊούς»!

Μ.Ζαχάροβα: «Δικαιωνόμαστε»

12.06.2026

Κόλλα οστών έφτιαξαν οι Κινέζοι! – Επιδιορθώνει τα κόκκαλα μέσα σε 3 λεπτά!

Χωρίς μεταλλικές πλάκες και χωρίς βίδες

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην φιλάτε το σκυλί σας στο στόμα – Ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σας
11.06.2026

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην φιλάτε το σκυλί σας στο στόμα – Ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σας

Συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια: Τα πρώτα «ύπουλα» συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε
11.06.2026

Συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια: Τα πρώτα «ύπουλα» συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά
11.06.2026

Κεράσια: Τα 5 σημαντικά οφέλη που έχουν για την υγεία – Πόσα μπορείτε να τρώτε καθημερινά

Επιστήμονες του Στάνφορντ κατάφεραν να «αντιστρέψουν» τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια
11.06.2026

Επιστήμονες του Στάνφορντ κατάφεραν να «αντιστρέψουν» τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια

Πέθανε ο Αυστραλός γιατρός που πολέμησε τον καρκίνο του εγκεφάλου με τη δική του πρωτοποριακή θεραπεία
11.06.2026

Πέθανε ο Αυστραλός γιατρός που πολέμησε τον καρκίνο του εγκεφάλου με τη δική του πρωτοποριακή θεραπεία

Επιστήμονες ανέπτυξαν εμφύτευμα που μετατρέπει το σώμα σε «φαρμακείο»: Παράγει φάρμακα μέσα στον οργανισμό!
11.06.2026

Επιστήμονες ανέπτυξαν εμφύτευμα που μετατρέπει το σώμα σε «φαρμακείο»: Παράγει φάρμακα μέσα στον οργανισμό!

Ελπίδα για την ηπατίτιδα Β: Πειραματικό φάρμακο φάσης 3 πέτυχε «λειτουργική ίαση» σε περίπου 1 στους 5 ασθενείς!
11.06.2026

Ελπίδα για την ηπατίτιδα Β: Πειραματικό φάρμακο φάσης 3 πέτυχε «λειτουργική ίαση» σε περίπου 1 στους 5 ασθενείς!

Τα οφέλη στην υγεία της ηλιοθεραπείας στις ακτίνες του ήλιου
10.06.2026

Τα οφέλη στην υγεία της ηλιοθεραπείας στις ακτίνες του ήλιου