Kαρδιά

Yπέρταση: Πώς βοηθάει το τσάι στην μείωση της αρτηριακής πίεσης

Yπέρταση: Πώς βοηθάει το τσάι στην μείωση της αρτηριακής πίεσης

Εσείς γνωρίζατε ότι το τσάι πέρα από απολαυστικό έχει πολλά οφέλη αφού οι ιδιότητές του βοηθούν στην καταπολέμηση διάφορων ασθενειών και κυρίως της υπέρτασης αφού καταφέρνει να μειώσει την αρτηριακή πίεση, αλλά και χάρη στις αντιοξειδωτικές του ικανότητες καταφέρνει να μας χαρίζει λαμπερή επιδερμίδα και υγιείς σώμα.

Τα οφέλη του τσαγιού είναι πολλά και πολύ σημαντικά για τον ανθρώπινο οργανισμό όπως αποδεικνύει η παρακάτω έρευνα και γι αυτό καλό θα είναι να μην λείπει από τις καθημερινές μας συνήθειες διότι πάντα πρέπει να φροντίζουμε οι συνήθειες μας να μας προσφέρουν μία υγιή ζωή.

Πιο συγκεκριμένα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πανεπιστήμιο Abbott της Κοπεγχάγης σε αρουραίους έδειξε ότι μπορεί να διασταλεί και μειώσει τις αρτηρίες ενεργοποιώντας το κανάλι ιόντων. Για να γίνει πράξη  το παραπάνω πείραμα στηρίχτηκε σε μία θεωρία που ήθελε τις κατεχίνες να μειώνουν την ενεργητικότητα των κυττάρων οπότε και να μην υπάρχει διαστολή των αιμοφόρων αγγείων.

Η ιδιότητα του μαύρου και πράσινου τσαγιού  δρα καταλυτικά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και οφείλετε στις κατείχες που περιλαμβάνονται στο πράσινο και μαύρο τσάι και οι οποίες χαλαρώνουν τον λείο μυ που ευθυγραμμίζει τα αιμοφόρα αγγεία.

Επίσης χρησιμοποιώντας εξελιγμένους υπολογιστές αλλά και δύο ειδών διαφορετικές κατεχίνες κατόρθωσαν να αποδείξουν ότι η κατεχίνη έχει την ιδιότητα να ανιχνεύει τις τάσεις αλλαγών, επειδή της επιτρέπετε να ανοίγει πιο εύκολα κατά την διεγερτική διαδικασία. Επίσης έχουν και αντιοξειδωτικές ιδιότητες με το μαύρο τσάι να είναι ακόμα πιο ισχυρό λόγω του ότι μειώνεται η οξείδωση του κατά την διάρκεια παρασκευής της ζύμης του.

Η παραπάνω ανακάλυψη θα μπορούσε να δράσει πολύ ελπιδοφόρα για την θεραπεία της  επιληπτικής εγκεφαλοπάθειας αφού μπορεί να εμπνεύσει για νέες και πολύ αποτελεσματικές  θεραπείες όπου στο μέλλον θα προλάβουν αλλά και κατευνάσουν τόσο σοβαρά θέματα.

Είδατε λοιπόν πως ένα ρόφημα τόσο δημοφιλή το οποίο μετράει 4.000 χρόνια  και είναι τόσο διάσημο τόσο στην Κίνα από όπου ξεκίνησε αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο όπως το νερό μπορεί να φανεί και χρήσιμο για την καταπολέμηση διαφόρων ασθενειών του ανθρώπινου οργανισμού αλλά και ως μέσο για να αποβάλλουμε τις τοξίνες και να κάνουμε τον εσωτερικό και εξωτερικό εαυτό μας να λάμψει.

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Kαρδιά
4

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Περισσότερα

15.08.2026

Viral οι 8 απλές συνήθειες που προτείνει γιατρός του Χάρβαρντ για την «θωράκιση» του εντέρου

Ο ίδιος προτείνει να ξεκινήσει κανείς σταδιακά, υιοθετώντας αρχικά δύο ή τρεις από αυτές τις συνήθειες

15.08.2026

Τα σημάδια του σώματος που δεν πρέπει να αγνοούμε

Από τις επαναλαμβανόμενες άφθες μέχρι τις μεταβολές στις συνήθειες του εντέρου, υπάρχουν σημάδια που καλό είναι να μην περνούν απαρατήρητα

Έπεσε το φαγητό στο πάτωμα; – Οι ειδικοί αποκαλύπτουν την αλήθεια για τον «κανόνα των 5 δευτερολέπτων»
14.08.2026

Έπεσε το φαγητό στο πάτωμα; – Οι ειδικοί αποκαλύπτουν την αλήθεια για τον «κανόνα των 5 δευτερολέπτων»

Τι παθαίνει το σώμα όταν δεν βλέπουμε καθόλου ήλιο για πολλές ημέρες;
14.08.2026

Τι παθαίνει το σώμα όταν δεν βλέπουμε καθόλου ήλιο για πολλές ημέρες;

Ροφήματα με ηλεκτρολύτες: Ποια βοηθούν πραγματικά στην ενυδάτωση
14.08.2026

Ροφήματα με ηλεκτρολύτες: Ποια βοηθούν πραγματικά στην ενυδάτωση

Θερμοπληξία: Η επικίνδυνη αντίδραση του οργανισμού που μπορεί να συνεχιστεί ακόμη και μετά την ψύξη
14.08.2026

Θερμοπληξία: Η επικίνδυνη αντίδραση του οργανισμού που μπορεί να συνεχιστεί ακόμη και μετά την ψύξη

Ογκολόγος αποκαλύπτει: Αυτά είναι τα σημάδια που προειδοποιούν για καρκίνο του προστάτη
14.08.2026

Ογκολόγος αποκαλύπτει: Αυτά είναι τα σημάδια που προειδοποιούν για καρκίνο του προστάτη

Βιταμίνη Q η… «θαυματουργή»: Σε ποιες τροφές τη βρίσκουμε και γιατί είναι τόσο πολύτιμη
14.08.2026

Βιταμίνη Q η… «θαυματουργή»: Σε ποιες τροφές τη βρίσκουμε και γιατί είναι τόσο πολύτιμη

Πώς η υπερβολική εφίδρωση συνδέεται με το νευρικό σύστημα: Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη
13.08.2026

Πώς η υπερβολική εφίδρωση συνδέεται με το νευρικό σύστημα: Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

«Στερεύουν» τα αποθέματα αίματος: Αναβολές στις μεταγγίσεις ασθενών
13.08.2026

«Στερεύουν» τα αποθέματα αίματος: Αναβολές στις μεταγγίσεις ασθενών