Επιδημίες

Ο καθημερινός έλεγχος για περιορισμό της διασποράς με παρακολούθηση των μαθητών στο σχολείο

Ο καθημερινός έλεγχος για περιορισμό της διασποράς με παρακολούθηση των μαθητών στο σχολείο

Στο Ηνωμένο Βασίλειο ζητούν από τις σχολικές επαφές επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, να απομονώνονται κατ’ οίκον περιορίζοντας τις εκπαιδευτικές τους προοπτικές.

Για το λόγο αυτό διενεργήθηκε μια μελέτη που ως εναλλακτική της απομόνωσης, προτάθηκε ο καθημερινός έλεγχος, για να ελεγχθεί η διασπορά με μεγαλύτερη παρακολούθηση των μαθητών στο σχολείο.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδώρα Ψαλτοπούλου, Πάνος Μαλανδράκης, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ) συνοψίζουν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό “The Lancet”.

Στη μελέτη συμμετείχαν 201 σχολεία τα οποία τυχαιοποιήθηκαν:

-99 σχολεία στην απομόνωση των εκτεθειμένων ατόμων, και,

102  σχολεία τα οποία τυχαιοποιήθηκαν στον καθημερινό έλεγχο από τις 18 Μαρτίου 2021 έως τις 4 Μαΐου 2021.

-2.432 (42,4%) από τους 5763 μαθητές έκαναν καθημερινά τεστ ως επαφές θετικών ασθενών.

Εντοπίστηκαν 657 συμπτωματικές επιβεβαιωμένες με PCR λοιμώξεις COVID-19 στην ομάδα που τυχαιοποιήθηκε στην απομόνωση, και,

740 στην ομάδα του καθημερινού «testing».

-Στην πρώτη ομάδα μετρήθηκαν συνολικά 59.422 σχετιζόμενες με τον COVID-19 απουσίες , και,

51.541 στην δεύτερη ομάδα, αντίστοιχα.

Τα δεδομένα αυτά υποστηρίζουν ότι ο καθημερινός έλεγχος με test δεν είναι κατώτερος από την απομόνωση κατ’ οίκον για τον έλεγχο της μετάδοσης της λοίμωξης COVID-19, με παρόμοια ποσοστά συμπτωματικών λοιμώξεων και στις δύο ομάδες, και ότι τα ποσοστά λοιμώξεων ήταν μικρά, με λίγες επαφές να είναι θετικές.

Συνεπώς, ο καθημερινός έλεγχος προτείνεται ως μία ασφαλής εναλλακτική για τις επαφές με θετικό κρούσμα για την πιο εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Υγεία
2

Το τρόφιμο που θωρακίζει «αθόρυβα» τα οστά σε κάθε ηλικία… δεν είναι το γάλα!

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Kαρδιά
4

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Περισσότερα

13.08.2026

Πώς η υπερβολική εφίδρωση συνδέεται με το νευρικό σύστημα: Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

Η πρωτοπαθής υπεριδρωσία εκτιμάται ότι επηρεάζει περίπου το 2% έως 5% του πληθυσμού

13.08.2026

«Στερεύουν» τα αποθέματα αίματος: Αναβολές στις μεταγγίσεις ασθενών

Η κατάσταση γίνεται πιο δύσκολη τους καλοκαιρινούς μήνες

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν
12.08.2026

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν
12.08.2026

Κύβος του Ρούμπικ: Το παιχνίδι που «γυμνάζει» το παιδικό μυαλό – 10 λόγοι για να τον δοκιμάσουν

Καρδιολόγοι αποκαλύπτουν: Αυτές είναι οι 5 απλές συνήθειες που προστατεύουν την καρδιά
12.08.2026

Καρδιολόγοι αποκαλύπτουν: Αυτές είναι οι 5 απλές συνήθειες που προστατεύουν την καρδιά

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!
12.08.2026

Ο επικεφαλής των υπηρεσιών Υγείας των ΗΠΑ (CDC) παραδέχθηκε ενόρκως ότι απέκρυπταν τις παρενέργειες των εμβολίων!

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία
12.08.2026

Ασβαγκάντα: Η φυσική δύναμη που ανεβάζει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και επαναφέρει την εσωτερική ισορροπία

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45
11.08.2026

Είσαι 30άρης; – Οι 4 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις τώρα για να είσαι πιο υγιής στα 45

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους
11.08.2026

Η σειρά γέννησης μπορεί να επηρεάζει την υγεία: Τι έδειξε έρευνα σε 10 εκατ. ανθρώπους

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης
11.08.2026

Πέντε τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης